واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

اتهام مالی وزارت علوم دولت قبل

پرونده وزارت علوم در دولت احمدی نژاد با اتهام بررسی بودجه دانشگاه ها در ستادهای انتخاباتی در دیوان محاسبات حال بررسی است.دیوان محاسبات هنوز حکمی درباره این اتهام صادر نکرده است.
تدبیر24: پرونده  وزارت علوم  د ردولت احمدی نژاد با  اتهام بررسی  بودجه دانشگاه ها در ستادهای انتخاباتی در دیوان محاسبات حال بررسی است.

به گزارش  خبرنگار پیام نو  چند روز قبل الیاس نادران از نمایندگان مخالف دولت در تذکری ضمن انتقاد از هیات رئیسه بابت آنچه تاخیر در اعلام وصول طرح استیضاح رضا فرجی دانا خواند گفت که این استیضاح ۵۰ امضا دارد.

 تدوین طرح استیضاح وزیر علوم همزمان شده با افشای تخلفات مربوط به بورسیه دانشجویان مقطع دکترا در دولت قبل. چندی پیش صدیقی معاون وزیر علوم خبر از آن داد که در پروند دانشجویان بورسیه شده در دولت قبل تخلفات گسترده ای انجام شده از جمله اینکه سن برخی از برس شده ها بالای ۳۳ سال و معدل آنها هم کمتر از حد معین بوده است.

هر چند برخی نمایندگان همسو با دولت قبل در مجلس همچون محمد مهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم این خبر را جدی ندانستند و کامران دانشجو هم آن را تکذیب کرد، اما کمیته آموزش عالی مجلس موضوع را پیگیری می کند.

 جواد هروی دبیر کمیته آموزش عالی مجلس روز گذشته با اشاره به جلسه این کمیته با حضور معاونان وزیر علوم دولت فعلی و دولت قبل، وجود تخلفات در این پرونده ها را محرز شده خواند و گفت که ظرف یکی دو هفته آینده جمع بندی کمیته اعلام خواهد شد.

با این وجود اتهامات مطرح شده علیه وزارت علوم دولت قبل محدود به موضوع بورسیه دانشجویان نیست و بر اساس اطلاعات  خبرنگار  پیام نو  اتهامات دیگری هم درباره در جذب هیات علمی متوجه مسئولان وزارت علوم در دولت احمدی نژاد است.

خبرنگارپیام نو   کسسب اطلاع کرد که در یک مورد دیگر  مسئولان وزارت علوم احمدی نژاد  متهم شده اند هم بخشی از بودجه اختصاص یافته به دانشگاهها در ستاد انتخابی یکی از نامزدهای انتخاباتی هزینه شده است. این پرونده در  دیوان محاسبات در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگارپیام نو  دیوان محاسبات هنوز حکمی را درباره  این اتهام صادر نکرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: