واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

توزیع تهران کارت در پایتخت

دارندگان تهران کارت 4 برابر بیشتر از دیگران به سینما می روند واز تخفیف های ویژه استفاده می کنند .

  

جتبی احمد لو مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران درباره پیشنیه طرح «تهران کارت» اظهار کرد: بررسی عملکرد شهرداری های سایر کشورهای توسعه یافته در اروپا و آمریکای جنوبی عاملی شد تا ما نیز به فکر راه اندازی و ساماندهی فرصت ها در قالب کارت گردشگری باشیم از این رو با برنامه ریزی های صورت گرفته برای نخستین بار طی ماه های پایانی سال گذشته 3 میلیون قطعه تهران کارت را بین مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه طراحی کردیم. به این ترتیب این افراد می توانند به طور رایگان از بخشی از خدمات شهرداری تهران در حوزه فرصت های اجتماعی، شهری و اوقات فراغت بهره ببرند .
مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های آموزشی شهرداری تهران افزود: بدین ترتیب طی نوروز علاوه بر اینکه دارندگان تهران کارت به شکل رایگان از امکانات بی.آر.تی و مترو بهره مند شدند ، از تخفیف 70 درصدی استفاده از باغ موزه ها استفاده کردند و با هماهنگی های به عمل آمده با سه سینما درسطح تهران ، بلیت یک فیلم سینمایی با مضمون اجتماعی به نام حوض نقاشی به شکل نیم بها در اختیار مسافران قرار گرفت. به طوری که گاهی بررسی آمار نشان می داد که دارندگان کارت تهران گردی  4 برابر بیشتر از افراددیگر برای دیدن این فیلم به سینما های مورد نظر رفته اند .
احمد لو افزود: در حال حاضر تعاملی با بانک شهر داشته ایم که دارندگان کارت این بانک بتوانند علاوه بر انجام اموربانکی ، ازمترو واتوبوس هم استفاده کنند .
وی همچنین از ثبت تهران کارت، از سوی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی به عنوان یک اختراع در سازمان ثبت اختراعات صنعتی خبر داد و گفت : ما به دنبال تکمیل کردن زیرساخت های لازم هستیم تا فرصت های نو در بهره مندی از اوقات فراغت و گردشگری شهری با تهران کارت فراهم شود .
مدیرتوسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی خاطرنشان کرد : در حال حاضر رایزنی هایی جهت بهره مندی از مراکز ورزش شهرداری با استفاده از تهران کارت در جریان است و امیدورایم با حمایت وعزم عمومی مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرداری شاهد تحقق هرچه سریعتر بهره مندی دوباره از تهران کارت باشیم .

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: