واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

گرد و غبار قصرشیرین را تاریک کرد

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: ورود گردوغبار که از اواخر روز یکشنبه مناطق مرزی این استان را فرا گرفته برای دومین روز متوالی میزان دید افقی را در شهرستان مرزی قصرشیرین، به 500 متر کاهش داد.
تدبیر24: ˈمحمد خسرویˈ روز دوشنبه افزود: میزان دید افقی در قصرشیرین هم اکنون 9 هزار و 500 متر از میزان استاندارد یک هوای پاک و سالم که 10 هزار متر است، کمتر است، که این نشان از آلودگی شدید هوا در این منطقه است.

وی با بیان اینکه اواخر روز گذشته میزان گرد و غبار ناشی از پدیده ریزگردها، دید افقی در قصرشیرین را به 700 متر کاهش داد، گفت: پیش بینی می شود از بعد از ظهر امروز بتدریج شاهد خروج گرد و غبار از جو این شهرستان مرزی باشیم.

خسروی، با اشاره به اینکه گرد و غبار و ریزگردها، هوای برخی دیگر از شهرهای استان را نیز زیر تاثیر قرار داده، اظهار کرد: میزان دید افقی ناشی از گرد و غبار در سرپل ذهاب هم اینک یک هزار متر، و در گیلانغرب نیز 500 متر گزارش شده است.

گرد و غبار موجود در هوای مناطق مرزی غرب استان کرمانشاه نتیجه وزش باد شدید در بیابان های کشور عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی کشورمان شده و آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرها را بدنبال دارد.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین با صدور اطلاعیه ای از شهروندان بویژه افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی درخواست کرد، بدلیل آلودگی هوا و وجود ریزگردها در آسمان شهر، از ورود به فضای باز و آزاد خودداری کنند و در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت افزون بر 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در سال های اخیر روزهای زیادی درگیر پدیده ریزگردها و گرد و غبار بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: