واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۸۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

حمله وابستگان جبهه پایداری به منتجب نیا

یک پایگاه خبری افراطی حامی جریان پایداری با ادبیاتی سخیف به اظهارات اخیر رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی واکنش نشان داد.
تدبیر24:  این پایگاه خبری در اقدامی مضحک ادبیات سخیف و کودکانه "بگم بگم" محمود احمدی نژاد را که زمینه اتفاقات تلخ سال 88 را فراهم کرد به روحانی اندیشمند و انقلابی نسبت داد. متاسفانه جریان عقب مانده از ملت و شکست خورده به منظور فراهم نمودن پوششی برای شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری با استفاده از الفاظ توهین آمیز سعی در گل آلود کردن فضای سیاسی کشور دارند.

به گزارش گفت و گو نیوز وابستگان به جبهه پایداری و دلدادگان جریان انحرافی که هشت سال جهنمی را برای کشور به وجود آوردند امروز تئوریسین دلواپسی شده اند و برای تخریب یاران امام از هیچ ترفندی فروگذار نمی کنند.

این جریان های سیاسی که در صورت سلامت کامل انتخابات همواره با "نه" بزرگ از سوی مردم مواجه شده اند امروز تلخکامی خود را به هر نحوی با عموم مردم تقسیم می کنند و تمام تلاششان این است که شیرینی انتخابات و پیروزی مردم را از بین ببرند.

همگان می دانند که همدلی در جریان اصلاحات و همراهی با اصولگرایان اعتدال گرا نتیجه انتخابات 92 را رقم زده است و مطمئنیم این همدلی تنها برای منافع ملی و پیشرفت کشور و برای نجات مردم از سالهای تلخی رقم خورده که رییس جمهور نیز گفته است که آن سالها دیگر تکرار نخواهد شد.

این پایگاه خبری حامی جریان شکست خورده که معلوم نیست شناسنامه سیاسی آنها صادره از کجاست با حمله به حزب اعتماد ملی که از احزاب شناسنامه دار نظام است تلاش کرده تا وجهه انقلابی اعضای آن را خدشه دار کند اما با وجود حمایت مردم از جریانات اصیل و شناسنامه دار قطعا مجالی برای عرض اندام گروهک های شکست خورده و دلواپس که تا منافعشان به خطر می افتد چماق به دست و کفن پوش سرازیر خیابانها می شوند فراهم نخواهد شد.

یقین داریم دیگر نه شرایط سالهای 84 تا 92 فراهم می شود و نه مردم اعتنایی به تخریب ها و هتاکی ها می کنند و ملت مسلمان و انقلابی ایران که نشان دادند همواره در خط امام و رهبری هستند به کاسبان ولایت و ارزشها وقعی نمی نهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
3
3
ادبیات سخیف احمدی نژاد را که زمینه اتفاقات تلخ سال 88 را فراهم کرد؟!!!!!!!
چه جالب!
من تا حالا فکر میکردم میرحسین موسوی و طرفدارانش بودند
نظر شما: