واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

رومینگ ملی هزینه ای ندارد

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بهره برداری از رومینگ ملی برای مشترکین اپراتورها هزینه ای ندارد.
تدبیر24: علی اصغر عمیدیان روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از فاز نهایی رومینگ ملی، افزود: در طول یک ماه گذشته همکاری مناسبی بین اپراتورها صورت گرفته است و بیش از یک هزار و 169 شهر و 70 هزار کیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش رومینگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی بر بازنگری پروانه های اپراتورها، تکمیل رومینگ ملی، تعهدات پوشش دهی و موضوع مالی میان اپراتورها تاکید دارد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی اظهار داشت: تا پایان ماه جاری پس از جمع بندی نهای و ارائه گزارش کمیسیون، تصمیم گیری برای واگذاری فرکانس به اپراتورها انجام خواهد شد.

عمیدیان خاطر نشان کرد: رفع نقاط فاقد پوشش دهی اپراتورها، ارتقاء کیفیت ارائه خدمات شهری و جاده ای، رفع مشکل آنتن دهی و استفاده از سایت موجود در شبکه اپراتورها به صورت مشترک از عمده انتظارات سازمان تنظیم مقررات از اپراتورها است.

وی درباره وضعیت پشتیبانی اپراتورهای اول و دوم از خدمات نسل سوم گفت: پس از بررسی در شهریور ماه تصمیم گیری های لازم به عمل خواهد آمد و درآینده این اپراتورها نیز می توانند پس از دریافت مجوز و به روز رسانی شبکه خود از خدمات بهره مند شوند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مشکل اینترنت رومینگ بین اپراتورها نیز افزود: این موضوع در حال بررسی است و اپراتورها پس از دریافت مجوز و به روزرسانی مشکلی برای ارائه خدمات نخواهد داشت.

وی درباره اینکه اگر اپراتوری به مصوبات کمیسیون عمل نکند، چه اقدامی خواهید کرد، گفت: اپراتورهایی که نقش میزبانی دارند، مقرر شده تا سهم دولت از آنها دریافت نشود و در خصوص رقم اپراتور مهمان نیز میان اپراتورها تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: باید حقوق اپراتورها محترم شمرده شود در غیر این صورت بر اساس مصوبات کمیسیون اقدام خواهد شد.

رییس سازمان تنظیم مقررات رادیویی درباره اینکه اگر پس از بررسی ها تا یک ماه آینده به اپراتوری مجوز نسل سوم و چهارم ارائه نشود، اپراتور می تواند از رومینگ منصرف شود، گفت: چنین چیزی امکان ندارد، چرا که موضوع رومینگ مسئله حاکمیتی است و هدف حاکیمت پوشش سراسری تلفن همراه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: