واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

هلاکت 30 تروریست داعش

مرکز اطلاع رسانی ملی عراق اعلام کرد: نیروی هوایی عراق با حمله به منطقه ˈعین الجحشˈ در شهر موصل، دو تن از سرکردگان گروهک تروریستی داعش و 28 عنصر این گروهک را به هلاکت رساندند.
تدبیر24: مرکز اطلاع رسانی ملی عراق روز سه شنبه در بیانیه خود آورده است: در حمله هوایی به منطقه عین الجحش شهر موصل، ˈیوسف حمید المعیلیˈ والی سپاه عمر و ˈمصعب اللیبیˈ معاون والی الجزیره به همراه 28 نفر دیگر از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.

مسؤول ˈهیأت شرعیˈ گروه تروریستی ˈداعشˈ نیز روز دوشنبه در حمله ای هوایی در شرق موصل به هلاکت رسید.

یک منبع در پلیس استان صلاح الدین نیز گزارش داد: پنج تن از عناصر داعش از جمله یکی از سران این گروه تروریستی در جریان یورش به ناحیه آمرلی بخش طوز در شرق تکریت کشته شدند. در این درگیری ها که هم چنان ادامه دارد، 15 نفر از عشایر نیز زخمی شدند.

این منبع اظهار داشت: عناصر داعش دوشنبه شب تلاش کردند تا به ناحیه آمرلی یورش برده و آن را به کنترل خود در آورند که نیروهای عشایر بخش طوز با آن ها به شدت درگیر شدند.

استان صلاح الدین روز دوشنبه شاهد هلاکت مفتی سعودی گروهک داعش در عملیات امنیتی در منطقه بیجی در شمال شهر تکریت و کشته شدن بیش از 70 عنصر گروهک داعش و زخمی شدن 30 نفر دیگر به همراه انهدام شمار زیادی از خودروها و سلاح های آنها در منطقه الضلوعلیه در جنوب شهر تکریت بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: