واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

پژویان: طیب‌نیا شاگرد اول من بود!

کلاً وزرای کابینه‌ی آقای روحانی افراد باتجربه‌ای هستند و توانایی‌های خوبی دارند. آقای طیب‌نیا یک اقتصاددان خوب و آقای دکتر نوبخت ...
تدبیر24: کلاً وزرای کابینه‌ی آقای روحانی افراد باتجربه‌ای هستند و توانایی‌های خوبی دارند. آقای طیب‌نیا یک اقتصاددان خوب و آقای دکتر نوبخت در سازمان برنامه هم فرد باتجربه و خوش‌فکری هستند...

 

 رئیس شورای رقابت درباره شخصیت و ویژگی های وزیر اقتصاد گفت :آقای دکتر طیب نیا از لیسانس تا دکترا دانشجوی خوب و شاگرد اول من بودند و من تصور می کنم که ایشان  فردی هستند که می تواند ریل اقتصاد ایران را به درستی هدایت کنند .

 جمشید پژویان درباره اظهار نظر وزیر اقتصاد درباره معایب پرداخت نقدی یارانه ها توضیح داد: تحلیل من این است که اقای طیب نیا موافق پرداخت نقدی یارانه ها باشد  و اگر در رسانه ها چیزی غیر از این به نقل از ایشان منتشر شده درست نمی باشد .وی ادامه داد:  من از نظر علمی مقام ایشان را بالاتر از آن می دانم که چنین اشتباه فاحشی کنند و پرداخت نقدی یارانه ها را در حال حاضر نقد کنند؛ زیرا ما غیر از پرداخت نقدی در حال حاضر هیچ راه حلی نداریم.

 عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد علامه اضافه کرد :درست است که هیچ کشوری در دنیا به خصوص کشورهای توسعه یافته به همه یا بخش عمده ی مردم، آن هم به صورت یک سیاست دائمی یارانه ی نقدی نمی دهند و تأمین اجتماعی، نظام پرداخت ها و نظام مالیاتی خود را تقویت و اصلاح می کنند، اما باید بدانیم که این سیاست ها موقتی است و به زودی اصلاحات جدی در این باره صورت خواهد گرفت .

  وی با بیان اینکه پرداخت نقدی یارانه ها حالا حالاها باید ادامه پیدا کند درباره  توانایی کابینه ی اقتصادی دولت آقای روحانی برای سروسامان دادن به اقتصاد نیز توضیح داد:

 "کلاً وزرای کابینه ی آقای روحانی افراد باتجربه ای هستند و توانایی های خوبی دارند. آقای طیب نیا یک اقتصاددان خوب و آقای دکتر نوبخت در سازمان برنامه هم فرد باتجربه و خوش فکری هستند. من تصور می کنم اگر خود را از سیاست کنار بکشند و فقط به عنوان یک کارشناس اقتصادی و مالی قدم بردارند، موفقیت های خوبی خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: