واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

نمایشگاه عکس غزه در آتش

نمایشگاه عکسی با عنوان ˈغزه در آتشˈ برای به تصویر کشیدن مظلومیت مردم فلسطین در غزه که در چند روز گذشته زیر بمباران نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده می شوند، در کابل پایتخت افغانستان برپا شد.
تدبیر24: در این نمایشگاه که در حاشیه نمایشگاه بزرگ قران در کابل برپا شده است، عکس هایی از به خاک و خون کشیدن شدن کودکان فلسطینی به دست نظامیان اسراییلی به نمایش گذاشته شده است.

شماری از بازدید کنندگان از این نمایشگاه که با استقبال چشمگیر مردم مسلمان کابل مواجه شده است، متاثر می شوند و اشک می ریزند.

در چند روز گذشته مردم مسلمان افغانستان در بسیاری از شهرهای این کشور از جمله ننگرهار و هرات در تظاهراتی گسترده جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.

محافل سیاسی، احزاب و نهادهای مدنی افغانستان نیز در این مدت با صدور بیانیه هایی به شدت ، جنایت جنگی صهیونیستها را در غزه محکوم کردند.

ˈشکیب مستغنیˈ سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان هم روز گذشته با محکوم کردن حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: رژیم اسرائیل باید هر چه سریعتر حملات بی رحمانه خود را به غزه که بر اثر آن شماری زیادی از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان کشته می شوند، متوقف کند.

مجلس سنا و مجلس نمایندگان افغانستان هم حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و قتل عام مردم مظلوم فلسطین را بشدت محکوم کردند.

اعضای مجلس سنای افغانستان در عین حال آمریکا را بزرگترین حمایت کننده رژیم صهیونیستی در جهان دانستند و از واشنگتن خواستند به حمایت های خود از رژیم غاصب اسرائیل پایان دهد.

بر اساس گزارشها بر اثر حملات چند روز گذشته جنگنده های نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه 200 تن شهید و بیش از یکهزار تن زخمی شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: