واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

هلاکت 200 تروریست مغربی داعش

وزیر کشور مغرب با اذعان به عضویت بیش از 2 هزار تبعه این کشور در گروهک تروریستی داعش، تأکید کرد که تا کنون حدود 200 مغربی در عراق و سوریه از پای در آمده اند.
تدبیر24: ˈمحمد حصادˈ در دیدار اعضای مجلس مشورتی مغرب گفت: اطلاعات به دست آمده حاکی است که بیش از 2 هزار مغربی در صفوف گروه موسوم به ˈدولت اسلامیˈ (نام جدید داعش پس از ادعای خلافت) می جنگند و 5 تن از آنان نیز اخیرا به مسؤولیت های مهمی در این گروه تروریستی دست یافته اند.

وزیر کشور مغرب خاطرنشان کرد: این عناصر به دو مجموعه تقسیم می شوند که نخستین گروه از آنها هزار و 112 نفر هستند که به صورت مستقیم از مغرب اعزام شده اند و گروه دوم نیز هزار و 500 تا 2 هزار نفر را تشکیل می دهند که مقیم کشورهای اروپایی هستند.

حصاد اظهار داشت: 5 مغربی پست های مهمی در داعش گرفته اند، به صورتیکه یکی از آنان از فرماندهان نظامی است، یک نفر هم قاضی شرعی است، یکی از آنها نیز از مسؤولان کمیته امور مالی است و یکی هم مسؤول منطقه ˈجبل ترکمانˈ و دیگری هم مسؤول مرزهای خاکی است.

وزیر کشور مغرب خاطرنشان کرد: تا امروز 200 مغربی در عراق و سوریه از پای در آمده اند و 128 تن نیز به مغرب بازگشته اند و تحت نظارت سرویس های امنیتی از آنها تحقیق می شود.
منبع: العالم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: