واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

برق در جان آتش‌نشان

آتش‌نشان جوان شهر باران در حین انجام ماموریت اطفای حریق بر اثر برخورد با کابل برق به شدت دچار آسیب‌دیدگی شد.
تدبیر24: رازی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تایید این خبر گفت: "حسین تقی‌زاده" جوان ورزشکار ۳۴ ساله و از همکاران دارای ۱۱ سال سابقه خدمت در آتش‌نشانی رشت، شب‌گذشته (چهارشنبه ۲۵ تیر۹۳ ) همزمان با اولین شب احیا برای انجام ماموریت اطفای حریق و حادثه صورت گرفته در طبقه پنجم یک واحد آپارتمانی در خیابان ۱۰۴ منطقه گلسار، در حال بالارفتن از نردبان هیدرولیکی بود که متاسفانه بر اثر برخورد با کابل برق فشار قوی به شدت دچار سانحه شد و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت بستری است.

رازی با بیان اینکه این آتش‌نشان وظیفه‌شناس، فرمانده ماموران ایستگاه ۴ آتش‌نشانی منطقه گلسار است افزود: تقی‌زاده به محض مطلع‌شدن از آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی بلافاصله به همراه همکارانش به محل اعزام شدند تا هرچه زودتر به اطفای حریق بپردازند که متاسفانه در حین انجام ماموریت دچار سانحه می‌شود.

وی درباره وضعیت کنونی این آتش‌نشان گفت: در بیمارستان ولایت تحت مراقبت‌های ویژه است و قبل از ظهر امروز به اتاق عمل برده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در این شب‌های معنوی از مردم خواست تا برای بهبودی این آتش‌نشان جان برکف در این روزها و شب‌های با فضیلت دعا کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: