واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

چند توصیه برای انتخاب ضدویروس

استفاده از یک آنتی ویروس و ضد بدافزار مطمئن و مناسب یکی از راه های بستن نفوذ خرابکاران سایبری به رایانه است.
تدبیر24: علیرضا حجتی زاده یکی از کارشناسان حوزه نرم افزار های آنتی ویروس از این چهار نکته کلیدی را عنوان کرد.

وی نکته نخست را این موضوع بیان کرد که از ضدویروس های مربوط به حوزه کاری خود استفاده کنید، ضد ویروس های موجود در بازار برای کاربران خانگی طراحی شده است و با ایجاد چند تغییر از آن در مصارف شرکت ها و سازمان ها به کار گرفته شده است. این موضوع خود باعث کاهش کارآرایی این آنتی ویروس ها می شود.

وی افزود: از این رو باید در موارد شرکتی از آنتی ویروس هایی استفاده کرد که به منظور سازمان ها و نهادها طراحی شده است.

این کارشناسان حوزه نرم افزار های آنتی ویروس، ادامه داد: یک ضدویروس خوب باید دارای نرخ بالای شناسایی ویروس ها باشد، توجه داشت که یک ضد ویروس باید دارای نرخ بالای شناسایی ویروس ها باشد.

حجتی یادآور شد: اسکن همزمان سیستم به کمک دو موتور جست وجوی ویروس باعث می شود تا بیشترین نرخ شناسایی ویروس ها به کار رود وسرعت اسکن افزایش یابد.

وی نکته سوم را این موضوع دانست که بروز شدن ضد ویروس ها تنها در سه نسخه اخیر یک سیستم عامل انجام پذیر است به طور کلی ضد ویروس ها به هنگام به روز شدن سه نسخه آخر سیستم عامل های مورد استفاده را می شناسند و همین موضوع عاملی در نو شدن ضد ویروس ها محسوب می شود.

این کارشناس تاکید کرد: مشکل اصلی در استفاده از ضد ویروس ها به روز کردن آنها است. برخی از سیستم عامل های موجود در رایانه ها نسخه بروز شده یک ضد ویروس را نمی شناسند که باید کاربران حقیقی وحقوقی این موضوع را پیش از ایجاد مشکل برای سیستم های خود حل کنند.

حجتی زاده ادامه داد: برخی از ضد ویروس ها از داده ای کاربران هنگام اتصال به سیستم بانکی محافظت می کنند محافظت از داده های کاربران هنگام اتصال به سیستم های بانکی از دیگر ویژگی های یک ضدویروس خوب محسوب می شود. ارایه این گزینه باعث می شود تا هیچ هکری نتواند اطلاعات وارد شده در وب سایت بانکی را بخواند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل محافظت شدید از وب سایت بانک ها، هکر ها معمولا اطلاعات مورد نیاز خود را از کامپیوتر کاربران هنگام کارکردن با رایانه دریافت می کنند. اما علت استفاده از این آنتی ویروس با وجود ارایه تدابیری در وب سایت بانک ها برای جلوگیری از سرقت اطلاعات وفیشینگ چیست؟ تنها کاری که در وب سایت بانک ها صورت می گیرد این است که با استفاده از صفحه کلید مجازی جای واقعی کلیدها و ارقام را عوض می کنند تا دریافت اطلاعات را پیچیده تر کنند اما استفاده از این آنتی ویروس باعث می شود تا اطلاعات به صورت کاملا امن وارد شود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: