واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

حمله پهپادهای آمریکایی در افغانستان

حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به مناطق مسکونی شهرستان ˈاوبهˈ استان هرات و منطقه ˈشولوک پل علمˈ استان لوگر افغانستان 26 کشته و شماری زخمی بر جای گذاشت.
تدبیر24: هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی روز گذشته (شنبه) به مناطق مسکونی شهرستان اوبه استان هرات حمله کردند که بر اثر آن 11 تن کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.

ˈفضل الله وحیدیˈ استاندار هرات با تایید حمله هوایی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به شهرستان اوبه، گفت: هواپیماهای آمریکایی به قصد حمله به محل تجمع نیروهای طالبان، منطقه ای در شهرستان اوبه را هدف قرار داده اند.

گزارش های دریافتی از استان لوگر نیز حاکی است هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در این استان منطقه مسکونی موسوم به ˈشولوک پل علمˈ را هدف قرار دادند که بر اثر آن 15 تن کشته شدند.

مقامات محلی استان لوگر نیز در گفت وگو با رسانه ها ضمن تایید حمله هوایی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به منطقه شولوک پل علم جزئیات بیشتری را ذکر نکرده اند.

نیروهای طالبان تا کنون در خصوص این گزارشها واکنشی از خود نشان نداده اند.

حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به مناطق مسکونی به بهانه هدف قرار دادن نیروهای طالبان همواره مورد انتقاد حامد کرزی رییس جمهور افغانستان و دیگر مقامهای این کشور بوده است.

پهپادهای آمریکایی در 13 سال گذشته پس از لشگر کشی نظامیان خارجی به افغانستان، بارها مناطق مسکونی افغان ها را هدف قرار داده اند که بر اثر آن شمار زیادی از زنان، کودکان و سالخورگان به خاک و خون کشیده شده اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: