واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

هوای 3 کلان شهر کشور سالم

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور اعلام کرد، هوای کلان شهرهای تهران، مشهد و اصفهان در شرایط سالم و هوای شیراز در شرایط پاک قرار دارد.
تدبیر24: به دلیل وجود پوشش ابر در حال عبور رشته کوه زاگرس و کوهپایه شرقی آن و رشته کوه البرز، تحلیل و بررسی وضعیت گرد و غبار در مناطق اشاره شده به طور دقیق امکان پذیر نیست.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو نیز روز یکشنبه گفت: سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه و میزان دید افقی بیش از 10کیلومتر است و رطوبت نسبی نیز 8 درصد گزارش شده است.

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران صاف است و برای فردا ( دوشنبه ) هوایی کمی ابری تا نیمه ابری در پاره ای نقاط باد و گرد و خاک با کمینه 28 و بیشینه 40 درجه پیش بینی شده و برای روز سه شنبه هوایی کمی ابری درپاره ای نقاط باد و گرد و خاک با کمینه 28 و بیشینه 39 و روز چهارشنبه هوایی کمی ابری گاهی افزایش ابر درپاره ای نقاط باد و گرد و خاک با کمینه 27 و بیشینه 39 پیش بینی شده است.

مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: دمای کنونی تهران 39 درجه سانتی گراد و هوا صاف است، جهت باد نیز جنوب شرقی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: