واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

سازمان سیا دزد ایمان جوانان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: سازمان جاسوسی آمریکا سیا، برای فریب جوانان و دزدیدن ایمان آنان سالیانه بالغ بر 700 فیلم تولید می کند.
تدبیر24: سید علی قاضی عسگر در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و در کنار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ، طی سخنانی وجود هزاران شبکه های ماهواره در سطح جهان را توطئه دیگر استکبار جهانی برای سست کردن اراده مردم بویژه قشر جوان در صحنه های مختلف بین الملل عنوان کرد.

وی غفلت ورزی از خدا و گرایش به سمت لذت های مادی را عاملی برای خطاکاری و گناه و فاصله پیدا کردن از زندگی ابدی در آخرت عنوان داشت و از مردم خواست در برابر توطئه های دشمنان ایمان خود را تقویت و تا عمر کوتاه به پایان نرسیده از خواب غفت بیدار شوند.

سرپرست حجاج ایرانی در سرزمین وحی اظهارداشت: در دنیا برخی به دنبال مطرح کردن نقاط ضعف و جارو جنجال و نمایان کردن عیب دیگران هستند ، در حالی که خداوند با آنهمه عظمت و بزرگی و آگاهی در برابر تمامی اعمال و کردار و حتی نیات بندگان ، ستارعیوب است.

وی گفت: این همه آدم در جهان در حال ظلم و ستم به دیگر همنوعان خود هستند ولی خدا به دنبال انتقام گرفتن نیست و درهای رحمت خویش را برروی تمامی بندگان باز گذاشته و راه توبه را به وسیله پیامبر (ص) و معصومین (ع) به ما نشان داده است.

حجت الاسلام قاضی عسگر گفت: زندگی ماشینی بااینکه برخی راحتی و آسایش را برای بشرین فراهم کرده ولی مشکلاتی را از جمله زندگی های تجملی و لذت های زودگذر پیش روی ما قرار داده که گاهی یک اتفاق و یک لقمه حرام می تواند زندگی ها را زیر و رو کند و بعد از مرگ آن وقت بیدار می شویم که کارتمام شده است.

وی نعمت های خدا را بی شمار خواند و افزود: تا فرصت باقی است ، لحظه لحظه عمر خود را صرف قدم نهادن در مسیر رستگاری وخدمت به خلق خدا که همانا عبادت حضرت حق می باشد ، قرار دهیم و شب قدر بهترین فرصت برای عرض ارادت و بندگی و توبه و استغفار از کرده های گذشته است.

این گزارش حاکیست ، در مراسم شب احیای بیست وسوم ماه رمضان مردم مومن و روزه دار شهر ری و جنوب تهران با حضوری پرشور در کنار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) ضمن قرائت دعای جوشن کبیر پس از نوحه خوانی و سینه زنی و همچنین سخنرانی ، قرآن ها را برسر گرفته و برای رهایی مسلمین از شر شیاطین روزگار و نابودی کفار دعا کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: