واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰

هشدار! در آرایشگاه عکس نگیرید

زن آرایشگر که برای جذب مشتری، تصاویر مدل‌هایش را بدون اجازه آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کرد، از سوی ماموران فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

تدبیر24: زن آرایشگر که برای جذب مشتری، تصاویر مدل‌هایش را بدون اجازه آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کرد، از سوی ماموران فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش زن جوانی با حضور در پلیس فتا از پخش تصویر خصوصی اش در فضای مجازی و چند شبکه اجتماعی خبر داد.

 

در تحقیق از شاکی معلوم شد از طریق یکی از دوستانش به موضوع پی برده و با بررسی سایت، مشاهده کرده عکس هایش پخش شده و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای وی و خانواده اش شده است.

 

دستگیری متهم زن

 

وی افزود: با تشکیل پرونده ای، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم اینترنتی آغاز شد تا این که چند روز پیش ردپای یک زن در این رابطه به دست آمد و ماموران فتای خراسان رضوی با هماهنگی قضایی وارد خانه متهم شدند و او را که یک زن آرایشگر بود، دستگیر کردند.

 

تصاویر مدل های آرایشگری در فضای مجازی

 

عرفانی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس فتا و در مواجهه حضوری با شاکی که چند بار به عنوان مشتری به آرایشگاه وی رفته بوده، به پخش تصویر شاکی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: در تحقیق از متهم معلوم شد، وی با راه اندازی سایتی در اینترنت در رابطه با فعالیت کاری اش، دختران و زنان جوان را به عنوان مدل رایگان به آرایشگاه خود دعوت می کرده سپس از آنها عکس می گرفته و مدعی می شده این تصاویر به طور محرمانه در آرایشگاه نگهداری می شود و فقط آنها را به مشتریان خانمی که به آرایشگاه وی مراجعه می کنند، نشان می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: