واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۹۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
امیر حاج رضایی کارشناس برجسته فوتبال

شجاع باشید

ما توقع داریم که هر دو تیم بازی زیبایی انجام دهند و فلسفه فوتبال که بازی تهاجمی است را به اجرا بگذارند تا شادی و هیجان هم به سکوها منتقل شود. دو سال پیش استقلال و پرسپولیس در یک فصل چندین بار . . .

تدبیر24 : انتظار جامعه فوتبال کشور از برگزاری مسابقه سنتی سرخابی‌های پایتخت یک بازی شجاعانه است. تماشاگران، مسئولان، منتقدان و اهالی فوتبال مسابقه محافظه‌کارانه مبتنی بر ترس را نمی‌پذیرند. دیدار رفت و برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فصل دوازدهم لیگ حرفه‌‌ای صفر- صفر و بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. در واقع باید بگوییم نمایش این دیدار و آنچه هر دو تیم ارائه کردند نیز نمره صفر گرفت! هر دو تیم بازی بدون گلی ارائه کردند که کسالت‌آور و در پیله احتیاط بود. مربیان صرفا برای اینکه بازنده نباشند تیم خود را ارنج و هدایت کردند ولی در واقع تماشاگران بازنده اصلی بودند. آرزوی ما این است که هر دو تیم در مسابقه فردا بازی شجاعانه‌ای به نمایش بگذارند.

 این مسابقه در قهرمانی لیگ برتر نقشی ندارد ولی پیشنیه این دیدار نشان می‌دهد نتیجه برد باعث می‌شود تیم برنده تا هفته‌ها جو ورزشگاه‌ها را از آن خود کند. پرسپولیس در بازی ماقبل داربی دست به تغییراتی زد. تغییرات عمده‌‌ای که باعث شد شاگردان علی دایی با نتیجه 3 بر یک تیم خوب و صدرنشین فولاد را شکست دهند. تیم پرسپولیس با این برد نیروی جوانی خود را به رخ کشید. سرخپوشان پایتخت دو نقطه قوت دارند؛ در خط دفاع خصوصا در قلب این خط حضور سید جلال حسینی فوق العاده بوده ضمن اینکه نیلسون برزیلی نیز عملکرد خوبی داشته است. در خط هافبک هم که از دهنوی و حقیقی که بگذریم پیام صادقیان به همراه امید عالیشاه که در مسابقه فردا غایب است نمایش خوبی داشته‌اند. اما وضعیت استقلال قبل از مسابقه با پرسپولیس به گونه‌‌ای متفاوت بود.

کشتی آبی‌های پایتخت در هفته هفتم مقابل استقلال خوزستان به گل نشست. نمایش آنها ناامید کننده بود. اشتباه در خط دفاعی این تیم موجبات پیروزی شاگردان عبداله ویسی را فراهم کرد اما می‌توانیم به چند دلیل غیرفوتبالی هم دراین زمینه اشاره کنیم از جمله گرمای 45 درجه به همراه شرجی بودن و رطوبت حدود 70 درصد! این نکته را هم باید مدنظر قرار داد که میانگین سنی بازیکنان استقلال تا حدودی بالاست و در شرایط اینچنین دشوار دچار نقصان می‌شوند اما این مسائل دلیل نمی‌شود که از حالا استقلال یا پرسپولیس را به دلیل نتایج بازی قبلی شان در لیگ سیزدهم بازنده یا برنده داربی 77 بدانیم. نتیجه بدست آمده در دیدارهای هفته قبل در ماحصل مسابقه فردا تاثیر گذار نیست.

ما توقع داریم که هر دو تیم بازی زیبایی انجام دهند و فلسفه فوتبال که بازی تهاجمی است را به اجرا بگذارند تا شادی و هیجان هم به سکوها منتقل شود. دو سال پیش استقلال و پرسپولیس در یک فصل چندین بار با هم بازی کردند و به این دلیل تابوی داربی شکست و بعد از آن شاهد بوده و هستیم که حتی قرعه حذفی به شکلی است که این دو تیم تا فینال روبروی هم قرار نمی‌گیرند. این بدین معنی است که محافظه کاری در قرعه‌کشی هم وجود دارد! نباید به این محافظه کاری‌ها دامن بزنیم باید اجازه بدهیم طبق قرعه واقعی تیم‌ها به مصاف هم بروند حال دیدار استقلال و پرسپولیس در هر مرحله‌‌ای باشد مهم نیست! فارغ از اینکه چه تیمی در هفتاد و هفتمین جدال سرخابی‌ها پیروز میدان می‌شود امیدوارم دیداری تماشایی را شاهد باشیم. ظاهر قضیه این است که مصاف استقلال و پرسپولیس دیدار سال است پس دو تیم مطرح و پرطرفدار پایتخت با نمایشی شجاعانه و تماشاگر پسند دل هواداران خود را شاد کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
0
ا
یلدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
0
فوتبال باید دست فوتبالی ها باشه
میرحسین از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
0
ایـن چـنـد وقـتـه ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺑـﻪ ﻋـﻘـﺐ ﺑـﺮ ﻣـﯿـﮕـﺮﺩﻩ ؟؟؟
ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﻣـﻮﺭﯾـﻨـﯿـﻮ ﺩﺭ ﭼـﻠـﺴـﯽ ...
ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﮐـﺎﮐـﺎ ﺩﺭ ﻣـﯿـﻼﻥ ...
ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﻟﯿـﻮﺭﭘـﻮﻝ ﺩﺭ ﺻـﺪﺭ ﺟـﺪﻭﻝ ﻟـﯿـﮓ ﺍﻧـﮕـﻠـﯿـﺲ...
ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﺭﻭﻧـﯽ ﻭ ﻣـﻮﯾـﺲ ﺩﺭ ﮐـﻨـﺎﺭ ﻫـﻢ ...
ﻣـﯿـﮕـﻢ حـالا ﺍسـتـقـلاﻝ ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ 6 تـا نـخـوره؟ ^_^
نظر شما: