واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
در بیانیه تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان رضوی تاکید شد

جهان اسلام باید روشنگری کند

این بیانیه می افزاید: استکبار جهانی در طرحی از قبل مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه و تکفیر گرفتار ساخته و در جهت تحقق رویای موهوم خود جنگ شیعه و سنی و برادر کشی بین مسلمانان را برنامه ریزی کرده است.
تدبیر24: تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه ای انفعال مجامع بین الملی در قبال جنایات صهیونیستها در غزه را محکوم کردند.
به گزارش صدای آزاد،در این بیانیه آمده است: انفعال مجامع بین المللی و ژستهای دیپلماتیک در برابر فاجعه انسانی غزه محکوم است و حوادث غزه امروز محک بزرگ برای مدعیان حقوق بشر می باشد.

این بیانیه می افزاید: استکبار جهانی در طرحی از قبل مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه و تکفیر گرفتار ساخته و در جهت تحقق رویای موهوم خود جنگ شیعه و سنی و برادر کشی بین مسلمانان را برنامه ریزی کرده است.

در ادامه بیانیه آمده است: در همین حال رژیم اشغالگر قدس از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرده و با شعله ور ساختن جنگی ویرانگر و نابرابر، نسبت به کشتار زنان و کودکان در ماه میهمانی خدا به دنبال نسل کشی و سرکوب مقاومت است تا بتواند از فضای ایجاد شده به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.

تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این بیانیه تاکید کرده اند: امت بزرگ اسلامی باید بداند تنها راه نجات، امنیت و تعالی جوامع اسلامی بصیرت و وحدت در برابر استکبار جهانی است که هر روز بیشتر از قبل به دنبال فتنه انگیزی و اختلاف در بین امت اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: استکبار جهانی هر روز با ترفندی به دنبال تضعیف اسلام عزیز و امت اسلامی است چه با حمایت پنهان از تروریستهای تکفیری و ملحد و چه حمایت از دژخیمان غاصب رژیم اشغالگر فلسطین عزیز.

بیانیه مزبور می افزاید: تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ضمن محکوم نمودن کشتار مظلومانه مسلمانان غزه ، از کشورهای اسلامی، سازمانهای بین المللی و شخصیت های علمی و فرهنگی جهان می خواهند این جنایات را محکوم نموده و نسبت به ارائه کمکهای انسان دوستانه فوری برای مردم مسلمان این کشور اقدام کنند و از دانشگاهیان جهان اسلام می خواهند نسبت به جنایات صهونیستها در غزه روشنگری کنند.

مجمع اسلامی دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

کانون پویا دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی سبزوار

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی قوچان

کانون اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاداسلامی قوچان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی گناباد

هیئت دانشجویی علمدار حسین دانشگاه آزاداسلامی کاشمر

هیئت دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی قوچان

هیئت دانشجویی امام صادق(علیه السلام) دانشگاه آزاداسلامی نیشابور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: