واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

حامیان قالیباف چه کسانی هستند

زهره طبیب زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با مشرق، در خصوص موضع جبهه پایداری برای انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: گزینه‌های جبهه پایداری برای شهرداری تهران آقای فتاح و نیکزاد بودند که مطرح نشدند، ولی در حال حاضر جبهه پایداری بین آقای محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی قطعا از آقای قالیباف حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: جبهه پایداری به هیچ عنوان مواضع محسن هاشمی را تایید نمی‌کند و از لحاظ سیاسی موضع جدی نسبت به وی دارد و طبیعتا بین آقایان قالیباف و محسن هاشمی از آقای قالیباف حمایت می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه با بیان اینکه قالیباف و محسن هاشمی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند، تاکید کرد: ما معتقدیم آقای محسن هاشمی در عملکردی که در متروی تهران از خود نشان دادند، ضعف بسیار شدیدی در مقایسه با آقای قالیباف دارند و ما نمی‌توانیم توان اجرای آقای قالیباف را در شهرداری نادیده بگیریم.

طبیب زاده در ادامه با اشاره به اینکه در زمان آقای محسن هاشمی 2.5 کیلومتر مترو به بهره برداری رسید ولی در زمان آقای قالیباف 10 کیلومتر مترو در شهر تهران ساخته شد، عنوان کرد: از لحاظ توان اجرایی و مدیریتی این دو گزینه قابل مقایسه با یکدیگر نیستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: