واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

احتمال افشای ارقام نجومی قرارداد بازیکنان استقلال

یک منبع آگاه از احتمال افشای رقم واقعی قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال و برخی باشگاه های متخلف دیگر در اعلام مبلغ قرارداد بازیکنانشان در آینده ای نزدیک خبر داد.
تدبیر24: یک منبع آگاه از احتمال افشای رقم واقعی قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال و برخی باشگاه های متخلف دیگر در اعلام مبلغ قرارداد بازیکنانشان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پیام نو، انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان لیگ برتری که با دستور صریح وزیر ورزش از فصل گذشته آغاز شد، این روزها به فضایی مناسب برای تزریق حاشیه ها به لیگ برتر و فوتبال کشور بدل شده است. حاشیه هایی که اصل آن به دلیل غیر واقعی بودن برخی آمارها و مبالغ اعلام شده توسط برخی از همین باشگاه های لیگ برتری است.

باشگاه استقلال تهران یکی از چند باشگاهی است که گویا تخلفش در ارایه آمار و مبالغ ناصحیح قرارداد بازیکنانش اثبات شده و همین مساله زمینه نارضایتی برخی دستگاه ها و مخصوصا وزارت ورزش را برانگیخته است. این باشگاه که روز چهارشنبه گذشته اقدام به انتشار ریز مبلغ قرارداد بازیکنانش کرد، جلوی نام بازیکنان ملی پوش خود نظیر خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده و آندرانیک تیموریان مبلغ یک میلیارد تومان را قرار داد که شاید چیزی شبیه به یک شوخی بود. چراکه نگاهی به ریز قراردادهای فصل گذشته این باشگاه و اعدادی که جلوی نام شان بود، خیلی چیزها را بدون هیچ گونه کنکاشی به اثبات می رساند.

در همین زمینه یک منبع آگاه به خبرنگار پیام نو گفت: «عبور باشگاه استقلال از سقف تعیین شده ۱۸ میلیاردی توسط وزارت ورزش و مهمتر از آن انتشار لیست قرارداد بازیکنان این باشگاه به طور ناصحیح مسئولان وزارت ورزش را به شدت عصبانی کرده و به زودی تیمی از وزارت ورزش روند عقد قرارداد بازیکنان استقلال را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی آن را در رسانه ها افشا خواهند کرد.»

وی افزود: «شخص وزیر ورزش مهمترین مخالف این پنهان کاری هاست و او به قدری از برخی تخلافات باشگاه ها ناراضی است که در جایی عنوان کرده حتی اگر نیاز باشد لیگ را بدون حضور برخی باشگاه ها از جمله استقلال و پرسپولیس برگزار خواهیم کرد.»

با این حال باید دید در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال آیا یکبار دیگر وزارت ورزش با انتشار برخی لیست ها دست به افشاگری خواهد زد یا اینبار با سیاستی جدید در پشت پرده همه چیز را در مسیر خود قرار خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: