واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

سرباز فراری های فوتبال ایران

نکته جالب توجه اینکه این افراد طی روزهای گذشته در تماس با بازیکنانی که از کارت های معافیت استفاده کرده اند، خواستار این شده اند که در صورت پیگیری مراجع قانونی در خصوص چگونگی تهیه کارت ها، نامی از آن ها نبرند!
تدبیر24: بررسی عاملان جعل کارت های پایان خدمت بازیکنان لیگ برتری ما را به چهره های سرشناسی رساند.

به گزارش خبرنگار پیام نو، کمتر کسی پیش بینی می کرد که موضوع کارت های پایان خدمت جعلی و سرباز فراری های فوتبال ایران، اینطور جدی شود و بازیکنان سرشناسی چون بختیار رحمانی و علی حمودی را با مشکل مواجه کند. بازیکنانی که تا حدود زیادی جعلی بودن پایان خدمت شان احراز شده و باید فوتبالشان را در تیم های نظامی دنبال کنند.

 البته بحث سرباز فراری های فوتبال ایران که با اتکا به کارت های پایان خدمت جعلی در فوتبال ایران شاغل هستند و پول های میلیاردی از باشگاه ها گرفته اند و البته همچنان می گیرند، به همین دو نفر ختم نمی شود و خبرها حکایت از این دارد که موارد بسیاری اینچنینی را می توان در لیگ برتر و البته دسته های پایین تر پیدا کرد. اما نکته جالب توجه به پشت پرده این اتفاقات و تهیه کارت های جعلی که البته بیشتر از نوع معافیت است، برمی گردد.

افرادی که در فراهم کردن این کارت ها دخیل بوده اند و پول های هنگفتی را نیز در طول سال های اخیر به جیب زده اند، با توجه به وخیم شدن اوضاع و پیگیری های مراجع قانونی، سخت به خط افتاده اند. نکته جالب توجه اینکه در پرونده این سودجوی و تخلف بزرگ، رد پای برخی چهره های سرشناس فوتبالی نیز در بین آن ها دیده می شوند که مسئولیت های مختلف را در برخی باشگاه ها داشته اند و در پرونده مربوط به کارت های پایان خدمت جعلی، نقش واسطه و رابط را بازی کرده اند.

نکته جالب توجه اینکه این افراد طی روزهای گذشته در تماس با بازیکنانی که از کارت های معافیت استفاده کرده اند، خواستار این شده اند که در صورت پیگیری مراجع قانونی در خصوص چگونگی تهیه کارت ها، نامی از آن ها نبرند! گفته می شود برخی دلالان سرشناس فوتبال که ظرف سال های اخیر مورد پیگرد قانونی قرار گرفته اند نیز در این پرونده دستی بر آتش داشته اند و به نوعی با استفاده از این کارت های جعلی، نقل و انتقال بازیکنان را بر عهده می گرفتند.

دیروز سردار کمالی معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح از جعلی بودن بیش از ۵۰ کارت پایان خدمت پرده برداشت و این دقیقا به معنی ان است که مسئولان مربوطه پیگیر دستگری جاعلان این کارت ها خواهند بود. اتفاقی که ممکن است دست برخی از مدیران و دلالان فوتبال را رو کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: