واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

اعدام سارقان مسلح در شیراز

سه سارق مسلح که با تشکیل یک باند، اقدام به انجام سرقت‌ در شیراز کرده و زمینه ایجاد رعب و وحشت را برای شهروندان این شهر فراهم کرده بودند، صبح یکشنبه 12 مردادماه در ملاء‌عام اعدام شدند.
تدبیر24: سارقان اعدام شده در سال 92 با تشکیل یک باند، اقدام به انجام 12 فقره سرقت مسلحانه کرده بودند.

سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی فارس یکشنبه 12 مردادماه پس از اجرای حکم اعدام به خبرنگاران گفت: این سه متجاوز و سارق مسلح به اتهام انجام 12 فقره سرقت مسلحانه توأم با آزار و اذیت و یک مورد تجاوز به عنف در شهریورماه پارسال توسط ماموران دستگیر شدند.

وی ادامه‌داد: اعضای این باند سه نفره طی چند سال گذشته با ورود به باغ‌های منطقه "گویم" و "قلات" در شمال غرب شیراز، دست و پای ساکنان باغ‌ها را بسته و با تهدید سلاح اقدام به سرقت از آنان می‌کردند.

وی افزود: با پیگیری‌های پلیس و دستگاه قضایی این افراد در شهریورماه پارسال شناسایی و دستگیر و پس از طی مراحل قانونی به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.

رییس پلیس فارس گفت: این افراد 46 شاکی داشتند که حکم اعدام هر سه نفر در ملاء عام و در منطقه ارتکاب جرم با حضور تعدادی زیادی از مردم اجرا شد.

گودرزی تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی استان فارس برای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و این‌گونه افراد را دستگیر و برابر با قانون به سزای اعمال‌شان خواهند رساند.

قاضی زارعی معاون دادستان شیراز نیز گفت: پرونده مورد نظر در شعبه اول دادگاه انقلاب و به استناد شکایت 46 نفر شاکی، شواهد و مدارک موجود، اتهام این افراد را محاربه از طریق سرقت‌های مسلحانه متعدد و ایجاد رعب و وحشت تعیین کرد.

وی اضافه کرد: براساس این اتهام، حکم صادره در این شعبه، اعدام در ملاء‌عام بود که رای صادره پس از تایید در شعبه 31 دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه‌قضاییه، امروز یکشنبه، در محل ارتکاب جرم انجام شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: