واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

اعطا سفر کارت ملی به دانشجویان

وی افزود: تخفیف های ارایه شده به دارندگان سفرکارت ملی از سوی مراکز گردشگری عضو شبکه سفرکارت ملی می تواند مدیریت سفر را با امنیت خاطر و سرعت مناسب تسهیل کند.
تدبیر24: رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی گفت: امکان استفاده از خدمات و تسهیلات سفر کارت ملی برای دانشجویان عضو باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران فراهم شده است.

بابک ارسیا افزود: سفر کارت ملی با هدف رفاه و بهره مندی دانشجویان از مزایای سفر، تشویق آنها به استفاده از امکانات گردشگری در فصول مختلف سال، افزایش نشاط روحی، تقویت حس خود اتکایی، دیدار از جاذبه های طبیعی و اماکن تفریحی و ضرورت ساماندهی و نظارت بر سفرهای دانشجویی برای بهره برداری مناسب تر از این سفرها عنوان کرد.

وی ادامه داد: در فاز نخست تعداد دو هزار نفر از دانشجویان جامعه هدف این طرح به حساب می آیند.

ارسیا گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با شرکت سفرکارت ملی و بانک عامل سامان و دریافت اطلاعات این اعضا، سفر کارت ملی صادر شده و در اختیار این دانشجویان در سراسر کشور قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: مراکز گردشگری واجد شرایط با تنوع سطح در اقصی نقاط ایران، برای ارایه خدمات و محصولات گردشگری، سفر، امکانات رفاهی و تفریحی در شبکه پذیرندگان سفرکارت ملی فعال هستند و به این طریق دانشجویان با در اختیار داشتن سفر کارت ملی می توانند از تخفیفات ویژه 10 تا 50 درصدی این شبکه بهرمند شوند.

ارسیا گفت: مراکز اقامتی مانند هتل ها، مهمانسراها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها، رستوران ها و مراکز پذیرایی شهری و بین راهی، شرکت های حمل و نقل مسافر از مهمترین مراکز گردشگری عضو این شبکه هستند.

وی افزود: تخفیف های ارایه شده به دارندگان سفرکارت ملی از سوی مراکز گردشگری عضو شبکه سفرکارت ملی می تواند مدیریت سفر را با امنیت خاطر و سرعت مناسب تسهیل کند.

ارسیا با یادآوری تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه خدمات ارایه شده به دانشجویان گفت: امکان برگزاری سفرهای خاص دانشجویان از دیگر خدمات ارایه شده در مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان است که امید است بتوان این خدمات را با پایین ترین قیمت ممکن به دانشجویان و خانواده های آنها ارایه کرد.

وی یادآور شد: دانشجویان علاقمند به دریافت سفرکارت ملی می توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران و عضویت در باشگاه گردشگری، فرم مربوطه را دریافت و پس از تکمیل فرآیند ثبت اطلاعات، سفرکارت خود را دریافت کنند.

باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان به منظور بهره مندی دانشجویان گردشگر از خدمات و تسهیلات مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی راه اندازی شده است.

این باشگاه با مطالعه و تمرکز بر نیازهای جامعه دانشگاهی، توانسته شرایطی را بوجود آورد تا این گروه به راحتی از خدمات و برنامه های علمی فرهنگی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران برخوردار شوند.

همه دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه های ایران می توانند با عضویت در این باشگاه از برنامه ها، خدمات و اردوهای این مرکز که از طریق پایگاه اینترنتی www.istta.ir به اطلاع دانشجویان عضو می رسد، بهره مند شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: