واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

درخشش جوانان در المپیادجهانی شیمی

معاون باشگاه دانش پژوهان جوان از درخشش تیم المپیاد شیمی جمهوری اسلامی ایران درچهل و ششمین المپیاد جهانی شیمی در ویتنام با کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره خبر داد.
تدبیر24: ˈ حسن ساعی دهقانˈ روز یکشنبه با تاکید بر اینکه رقابتهای این دوره در سطح بالاتری نسبت به دوره های قبل برگزار شده و جوانان توانستند نتایج بهتری نسبت به قبل کسب کنند گفت:دراین مسابقات که از 28 تیرماه تا 7 مرداد ماه سال جاری درشهرهانوی ویتنام برگزار شد،77 کشورحضورداشتند.

وی افزود: در این مسابقات ˈهیربد حیدری ˈ موفق به کسب مدال طلای مسابقات ، ˈ ایمان فروغمندˈ ، ˈ محمدمبین حسینیˈ و ˈ محمدپارسا جباریˈ مدال نقره کسب کردند.

ساعی دهقان بیان کرد: دراین دوره از رقابت ها، تیم های روسیه، چین و تایوان در مجموع مدال ها به ترتیب در جایگاه اول تا سوم و جمهوری اسلامی ایران نیز به طور مشترک با کره جنوبی، آمریکا و ترکیه در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی با اشاره به عادلانه نبودن شرایط مسابقات، داوری ها را نامناسب دانست و ادامه داد: متاسفانه به دلیل تغییردمای آزمایشگاه شیمی درحین مسابقات نتوانستیم دومین مدال طلای این مسابقات را برای کشوربه ارمغان بیاوریم ،درصورتی که با برابربودن شرایط و برگزاری مناسب این رقابت ها می توانستیم نتایج بهتری را در این مسابقات کسب کنیم.

ساعی دهقان در خصوص نتایج مسابقات المپیاد جهانی زیست شناسی که در جزیره بالی درکشوراندونزی برگزار شد گفت: دررقابت های زیست شناسی نیزبه علت جابجا شدن نمرات ثبت شده در رایانه، ابتدا اعلام شد که تیم ایرن با کسب یک مدال نقره و سه مدال برنزرقابت ها را به پایان رسانده است، اما این نتایج با اعتراض تیم های شرکت کننده روبرو شد.

وی گفت: پس از گذشت نزدیک به یک هفته ازاعتراض، به صورت رسمی اعلام کردند، تیم ایران موفق به کسب یک طلا توسط ˈ کاوه صامعˈ ، دو برنز توسط ˈ آیدا کمالیانˈ وˈ ندا کمندیˈ و یک دیپلم افتخار توسط ˈمحمد حسین سرافراز ˈ شده است.

ساعی دهقان با ابراز امیدواری به قهرمانی تیم ایران درالمپیاد جهانی نجوم واخترفیزیک، افزود: هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک از دهم تا نوزدهم مردادماه (یکم تا دهم آگوست) درشهرسوشیه وا رومانی برگزارمی شود وامیدواریم با توجه به قابلیت هایی که درتیم اعزامی به این رقابت ها وجود دارد بتوانیم جایگاه اول این مسابقات را کسب کنیم.

معاون باشگاه دانش پژوهان جوان یادآورشد: تیم ملی المپیاد نجوم واخترفیزیک جمهوری اسلامی ایران، متشکل از10 دانش آموزدرقالب دوتیم وپنج سرپرست برای این مسابقات اعزام شدند.

وی گفت: علیرضا علوی، یزدان بابازاده، سهیل انصارین، کیهان بهدین، علی زینالی، امیررضا اسدزاده، محمد نبی زاده، شروین حکیمی، محمدرضا حسن پور و شهاب الدین محین اعضای این تیم راتشکیل می دهند ودکترحسین حقی، دکتر مهدی خاکیان، دکتر شهرام عباسی، دکتر حبیب قرارخسروشاهی به عنوان سرپرست و سید رمضان میرتقی به عنوان ناظر این دو تیم را همراهی می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: