واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

تعریف فیروزآبادی از اعتدال

مراسم معارفه سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تودیع سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی با حضور سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرماندهان و برخی مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، در ابتدای این مراسم سردار مجید بکایی جانشین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با قرائت حکم ریاست جمهوری اسلامی ایران حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای انتصاب سردار دهقان به سمت وزیر دفاع، طی سخنانی به نمایندگی از معاونان، مدیران، دانشمندان و صنعتگران وزارت دفاع از تلاش‌های سردار وحیدی قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در سخنانی با بیان اینکه "مهمترین نکته‌ای که رهبری برای این مرحله از انقلاب بیان فرمودند، حفظ جهتگیری‌هاست"، گفت: در مسئولیت‌های جدید باید به راهی که امام و شهدا پیش گرفتند، پایبند باشیم.

وی با تأکید بر اینکه "ولایت فقیه ستون و خیمه انقلاب اسلامی است"، خط امام خمینی (ره) را برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت اهل بیت (ع) دانست و افزود: در جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی و ارکان نظام بر این خط و مسیر استوار است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه "سردار وحیدی از فرماندهان برجسته سپاه و با سابقه رزمی درخشان است"، اظهار کرد: در دوران وزارت این سردار بزرگ کارهای خوبی انجام شد، خوشحالیم که سردار دهقان نیز که تجربه کافی در این کار دارد وزارت خود را آغاز کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این وزارتخانه با سابقه ارزشمندی که دارد باید از دانشمندان و متخصصان کارآمد و زبده در تقویت زیرساخت‌ها، طراحی‌ها و ساخت تجهیزات نظامی استفاده کند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه "کارنامه وزارت دفاع پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله در دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس کارنامه‌ای درخشان است"، تاکید کرد: همه باید به وزیر جدید کمک کنند.

سرلشکر فیروزآبادی خطاب به سردار دهقان نیز گفت: نیروهای مسلح چشم به راه مطالبات و اولویت‌های خود هستند.

وی با اشاره به اینکه "اعتدال مشی دولت آقای روحانی است و این به معنی تدبیر و امید و انتخاب تاکتیک مناسب برای زمان و مکان مناسب و دوری از افراط و تفریط است"، افزود: اعتدال، اصول را تغییر نمی‌دهد بلکه با ذوق و سلیقه، تاکتیک‌ها را با حکمت پیگیری می‌کند.

فیروزآبادی ادامه داد: وزارت دفاع پیشرو در علم و فناوری است و نقش مهمی در استحکام داخلی نظام دارد و یکی از دستگاه‌های راهبردی ایران اسلامی است. امروز که مسئولیت در وزارت دفاع جابجا می‌شود باید تدابیر فرمانده معظم کل قوا درباره استفاده از ظرفیت‌های بالای کشور مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات سردار وحیدی در طول تصدی مسئولیت‌های مختلف در وزرات دفاع بویژه چهار سال گذشته تجلیل و قدردانی شد.

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: