واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

تجمع چهارم در 23 سال بی جوابی/قالیباف پاسخ دهد

با صادر شدن ماده 18 تمامی حکمهای ما باطل شد و این به معنای طی مراحل از نوست. چرا شهرداری مجوز ساخت زمین های مسکونی سعادت آباد را نمی دهد؟
تدبیر24: چهارمین تجمع مالکان زمین های سعادت آباد، ساعتی پیش در مقابل دیوان عدالت اداری برگزار شد.

در حال حاضر 400 نفر از معترضان جلوی دیوان عالی کشور تجمع کرده اند و این به دلیل ساخت مسکن در سال 70 است و شهرداری مجوز ساخت این زمین ها را صادر نمی کند.

یکی از معترضان حاضر در این تجمع به خبرگزاری برنا گفت: در سال 68 با فروش اساس منزل، در سعادت آباد زمین خریدیم. تمام ماده های 12 و 56 و ماده 5 را از طریق دیوان عدالت اداری طی کردیم. حکم شعبه 12 را هم گرفتیم اما حکم اجرایی که در سال 83 صادر شد، اجرا نشد و بعد از 10 سال آقای منتظری رئیس دیوان عدالت اداری به سفارش وحید، رییس دفتر مقام معظم رهبری باز هم کاری از پیش نرفت.

وی  در ادامه افزود: تا اینکه ماده 18 صادر شد و این ماده یعنی ابطال حکم و روز از نو ... روزی از نو! دوباره باید تمامی مراحل را طی کنیم.

این معترض می گوید: با آنکه طرح تفصیلی و جامع ارائه دادیم، بر حسب تایید کارشناسان که زمین در محدوده مسکونی قرار دارد و حتی 4 نفر کارشناس از دفتر مقام معظم رهبری این مسئله را تایید کردند که این زمین در منطقه 2 شهرداری در حیطه مسکونی قرار دارد. اما نمی دانیم چرا به سفارش قالیباف این کار عملی نمی شود. ما می دانیم که شهردار در همه جا نفوذ کرده و اجازه ساخت و ساز نمی دهد اما مدارک و اسنادی که داریم، استعلام هایی که از دفتر نظامی رهبری، بابت این زمین شهری داریم چه می شود. پرونده ما در دست سردار شیرازی است تا به عرض رهبر برسانند، حتی به سرلشکر فیروزآبادی هم ارائه دادیم.

وی تاکید می کند: این تجمع در طول بیست و سه سال برای بار چهارم است که اتفاق افتاده و نماینده ها ما را خواستند. حتی خودشان به حقانیت ما اعتراف می کنند اما از اجرای حکم طفره می روند. حتی یکی از نماینده ها سال 85 اعتراف کرده است که در تجدید نظر رای به نفع ماست اما شهرداری مجوز نمی دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: