واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

تبریز میزبان کنسرت خواجه امیری

در این کنسرت 15 قطعه همچون این حقم نیست، کجایی، لب تیغ، لحظه، خوشبختی، آرزو، دریا و تو رو آرزو نکردم، تو چشمات مال من نیست و هر کسی دنبال خبر می گرده و هر چی آرزوی خوبه مال تو اجرا می شود
تدبیر24: احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشور در ادامه تور کنسرت های خود 23 و 24 مردادماه جاری در تالار چیچک شهر تبریز به اجرای برنامه می پردازد.
 
احسان خواجه امیری در کنسرت جدید خود قطعاتی از آلبوم عاشقانه ها و قطعاتی از آلبوم های قبلی خود را به همراه اعضای گروهش برای مخاطبان اجرا می کند.
 
در این کنسرت 15 قطعه همچون این حقم نیست، کجایی، لب تیغ، لحظه، خوشبختی، آرزو، دریا و تو رو آرزو نکردم، تو چشمات مال من نیست و هر کسی دنبال خبر می گرده و هر چی آرزوی خوبه مال تو اجرا می شود
 
در این کنسرت هومن نامداری رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را بر عهده دارد و هومن غفاری(درامز)، کامیار ماندگاریان و علی ضرابی(ترومپت)، محمد کاظمی(کیبورد)، مهرداد هزارخوانی(گیتار باس)، سیامک کریم پور(ترومبون)، امید حجت(گیتار الکتریک)، احسان نی زن(ویلن) و سیامک پناهی به عنوان نوازنده (پرکاشن) دراین کنسرت هنرنمایی می کند.
 
احسان خواجه امیری در روزهای 16 و 17 مرداد نیز در شهر زنجان کنسرت خود را برگزار خواهد کرد .
 
**مرتضی پاشایی و گروه سون در کیش به صحنه رفتند
 
آخرین هفته از جشنواره بزرگ کنسرت های تابستانه جزیره کیش با اجرای مرتضی پاشایی و گروه سون پیگیری شد.
 
مرتضی پاشایی که پیش از این در تاریخ 11 تیر کنسرتی را در جزیره کیش برگزار کرده بود این بار نیز شب گذشته یکی از پرمخاطب ترین کنسرت ها را به روی صحنه برد. او در این کنسرت قطعاتی از آلبوم یکی هست را برای طرفدارانش اجرا کرد.
 
قطعه بغض منی که تیتراژ برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان بود، برای نخستین بار در این کنسرت اجرا شد.
 
قطعات ستایش، جاده یکطرفه، نفس، برگرد و بغض از جمله دیگر قطعاتی بودند که استقبال مردم مخاطبان همراه بودند.
 
گروه سون نیز در قالب جشنواره بزرگ کنسرت های تابستانه جزیره کیش، پس از مرتضی پاشایی در تالار شهر این جزیره با مخاطبان خود دیدار کرد.
 
این گروه موسیقی تاکنون دو آلبوم با تو می مونم و دوست دارم را منتشر کرده است.
 
در طول کنسرت برای برخی قطعات کلیپ هایی آماده شده بود که در LED پخش می شد. هماهنگی این کلیپ ها با قطعه اجرایی بسیار جالب توجه بود.
 
در انتهای کنسرت و پیش از پایان قطعه محبوب دوست دارم نورهای سالن روشن شد و برخی از حضار به نشانه پایان کنسرت صندلی های خود را ترک کردند که این اتفاق پس از کنسرت واکنش منفی اعضای گروه سون را در پی داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: