واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

سوخت در صدر قاچاق کشور

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز: آمار مقدار سوخت قاچاق بسیار زیاد است طوری که در یک ماهه رمضان از 5061 پرونده رسیده به سازمان تعزیرات، در عرضه خارج از شبکه 450 پرونده به قاچاق سوخت اختصاص داشته است.
تدبیر24: مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی، قاچاق سوخت را بیشترین مورد گزارش شده و معضل اصلی قاچاق در کشور عنوان کرد.
 
ˈعبدالمجید اجتهادیˈ روز دوشنبه افزود: تولید نفت شمال عراق به دلیل مشکلات به وجود آمده در پالایشگاه نفت ˈبیجیˈ و محاصره داعش متوقف شده است، از این رو سوخت مورد نیاز این قسمت عراق به صورت قاچاق از ایران تامین می شود.
 
وی اضافه کرد: آمار مقدار سوخت قاچاق بسیار زیاد است طوری که در یک ماهه رمضان از 5061 پرونده رسیده به سازمان تعزیرات، در عرضه خارج از شبکه 450 پرونده به قاچاق سوخت اختصاص داشته است.
 
مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات تاکید کرد که مشکل عدیده ای در قضیه قاچاق سوخت ایجاد شد به نحوی که شورای عالی امنیت ملی نیز به این موضوع ورود پیدا کرد و از نیروهای مسلح نیز خواسته شده تا موضوع را پیگیری کنند.
 
اجتهادی در پاسخ به این سووال که آیا هماهنگی برای خروج قانونی سوخت به عراق انجام شده یا نه ، گفت: البته قرار است با هماهنگی انجام شده، جایگاه عرضه سوخت در مناطق مرزی کشور ایجاد شده تا به نرخ بین المللی به این مناطق مرزی سوخت ارائه کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: