واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

اولین مدرسه تابستانی کسب و کار

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان : در مدرسه تابستانی کسب و کار، تلاش می‌شود گامی موثر در جهت افزایش حس خودکارآمدی نخبگان و شکوفایی بیشتر آنان در کار و زندگی‌شان برداشته شود. در این مدرسه، مواردی که به نظر می‌رسد به لحاظ کاربردی دارای ارزش هستند، ارائه می‌شود.
تدبیر24: رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان از آغاز ثبت نام اولین «مدرسه تابستانی کسب و کار»، ویژه نخبگان و استعدادهای برتر سراسر کشور خبر داد.

دکتر شقایق حق‌جو درباره «مدرسه تابستانی کسب و کار»، ویژه نخبگان و استعدادهای برتر سراسر کشور گفت: این دوره آموزشی طی روزهای 28 تا 31 مرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود و از نخبگان با توجه به ظرفیت های بالای فردی و تخصصی، بیش از هر گروه دیگری انتظار حضور خلاقانه و موثر در فضای کسب و کار وجود دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان ادامه داد: در مدرسه تابستانی کسب و کار، تلاش می‌شود گامی موثر در جهت افزایش حس خودکارآمدی نخبگان و شکوفایی بیشتر آنان در کار و زندگی‌شان برداشته شود. در این مدرسه، مواردی که به نظر می‌رسد به لحاظ کاربردی دارای ارزش هستند، ارائه می‌شود.

وی افزود: در این دوره که با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با مفاهیم کسب و کار طراحی شده است، تلاش می‌شود شرکت کنندگان با نحوه‌ی برقرار کردن ارتباط میان لایه‌های مختلف کسب و کار مانند بازار، بخش فنی، تحقیق و توسعه و ... آشنا شوند.

حق‌جو در پایان ضمن اشاره به موضوعات آموزشی این دوره گفت: تدوین ره‌نگاشت کسب وکار، آینده‌نگری فردی (با رویکرد زندگی حرفه ای- شغلی)، چرخه‌ی عمر کسب وکار، و برنامه ریزی کسب وکار از موضوعات مهم آموزشی این مدرسه تابستانی است که در قالب کارگاه و سمینارهای گروهی و فعال برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهلت ثبت نام در مدرسه تابستانی کسب و کار تا 17 مرداد ماه امسال و از طریق سایت بنیاد ملی نخبگان امکان پذیر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: