واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

نیمار می‌تواند مثل پله باشد

سرمربی تیم ملی برزیل عنوان کرد، نیمار می‌تواند به پله جدید فوتبال برزیل تبدیل شود.
تدبیر24: برزیل با لوئیس فلیپه اسکولاری، در جام جهانی 2014 به رتبه‌ای بهتر از چهارمی دست نیافت تا کارلوس دونگا بار دیگر هدایت سلسائو را بر عهده بگیرد.

کارلوس دونگا در گفت‌وگو با روزنامه‌ "اسپورت" اسپانیا درباره آینده نیمار در تیم ملی برزیل اظهار کرد: نیمار بازیکن بسیار مهمی برای ماست اما قطعا می‌تواند بسیار بهتر باشد و پیشرفت کند. باید برای پیشرفت نیمار یک راه حل پیدا کنیم. فوتبال در حال حاضر فراز و نشیب‌های زیادی دارد و بازیکنی موفق است که بتواند پیشرفت‌های زیادی داشته باشد. می‌خواهم برای نیمار پست جدیدی را تعریف کنم. او می‌تواند مثل پله برای برزیل باشد. به همین خاطر قصد دارم در پست مهاجم کناری از او استفاده کنم. نیمار در حال حاضر تجربه خوبی دارد و توانسته نسبت به قبل پیشرفت داشته باشد اما مطمئنم که در پست جدید او بهتر خواهد بود.

سرمربی جدید تیم ملی برزیل ادامه داد: اگر همه معتقدیم که نیمار بهترین بازیکن جهان است باید بتواند در پست جدید نیز خودش را اثبات کند. کاری که مطمئنم از پس آن برمی‌آید. اگر پله نیز در پست مهاجم کناری بازی نمی‌کرد آن زمان این قدر موفق نبود. مطمئنم که نیمار می‌تواند مثل پله شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: