واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

وجود 4500حلقه چاه در استان سمنان

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان سمنان از وجود بالغ بر 4500 حلقه چاه در استان سمنان خبر داد.
تدبیر24: اتابک جعفری با اعلام این خبر تصریح کرد: 2570 حلقه چاه کشاورزی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی در این استان وجود دارد.

این مقام مسئول در ادامه، اضافه کرد: علاوه بر این بالغ بر 2000 حلقه چاه برای مصارف شرب، صنعت و سایر مصارف در استان وجود دارد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چند حلقه چاه غیرمجاز در استان حفر شده است به خبرنگار ایسنا گفت: بالغ بر 300 حلقه چاه غیرمجاز در استان حفر شده که این چاه‌های غیرمجاز بیشتر در شهرستان گرمسار، بخش کالپوش شهرستان میامی و روستای فولاد محله شهمیرزاد حفر شده‌اند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان سمنان در خصوص اینکه راهکار اداره آب منطقه‌ای استان برای برخورد با حفر چاه‌های غیر مجاز در این استان چیست یادآوری کرد: در این خصوص بررسی‌های کارشناسی بر اساس قانون صورت گرفته و در حال حاضر در کمیسیون آب‌های زیرزمینی استان در حال تعیین تکلیف هستند.

جعفری با تایید ضرورت نصب کنتر هوشمند در چاه‌های آب کشاورزی این استان ،تصریح کرد: خوشبختانه استان سمنان کمترین چاه غیرمجاز را در سطح کشور دارد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه میزان بارش‌ها در سمنان نصف متوسط بارندگی در کشور است، افزود: از طرفی استان سمنان از جمله استان‌هایی است که بیشترین تبخیر آب را نیز دارد بنابراین باید منابع آبی را به گونه‌ای مدیریت کنیم که استان از نظر تامین منابع آبی با مشکل مواجه نشود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: