واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

تاسیس دانشکده خبر در دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت مباحث تحصیلات تکمیلی برای رسانه ها به دنبال تاسیس دانشکده خبر هستیم.
تدبیر24: حمید میرزاده روز شنبه در نشستی با خبرنگاران که به بهانه 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد، گفت: قرار است معاون آموزشی دانشگاه هرچه سریع تر گروهی را متشکل از اعضای هیات علمی برای راه اندازی دانشکده خبر دور هم جمع کند.

وی با قدردانی از حرفه و شغل خبرنگاری و کسانی که دراین راه به فعالیت می پردازند، گفت: ابتدا باید درود بفرستم به خبرنگارانی که تا پای جان خود ایستاده اند تا چهره واقعی اسرائیل را به همه ملت های دنیا نشان دهند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیچ گاه 17 مردادماه 1377 را که شهید صارمی خبرنگار ایرنا تا پای جان خود در مزارشریف ایستاد و مسوولیت خود را به بهترین شکل انجام داد فراموش نمی کنم.

وی اظهارداشت: گاهی تاثیر یک خبرنگار در تحولات جامعه بیش از یک دولتمرد است و ما خبرنگاران زیادی داشتیم و داریم که توانسته اند تحولات اساسی را رقم بزنند.

میرزاده تصریح کرد: خبرنگاران چشم های بیدار جامعه بشری هستند و می توانند صدای مظلوم تاریخ باشند. روز خبرنگار روز انسان هایی است که به ساختن جهان و پرده برداری از مشکلات کمک می کنند و به نوعی روز خبرنگار روز یادآوری حق جویی است.

میرزاده با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها گفت: در کشور ما مانند تمامی نقاط جهان بدون داشتن مطبوعات آزاد نمی توانیم پیشرفت کنیم، این نشان از اهمیت نقش رسانه ها دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ای کاش به جای مهندسی شیمی حقوق یا رسانه می خواندم تا مانند شما بیشتر با مردم در ارتباط باشم.

وی توصیه ای به خبرنگاران داشت و گفت: اگر خبری را شنیدید حتما از درستی آن اطمینان حاصل کنید زیرا درغیر این صورت این مساله می تواند به طرف دیگر خبر آسیب وارد کند.

وی با اشاره به این که تمامی مطالب خبرنگاران در مورد دانشگاه آزاد را مورد مطالعه قرار می دهد، گفت: همیشه از انتقادات سازنده خبرنگاران استفاده می کنم و حتی بر روی بعضی مسائل نامه هایی را تهیه می کنم، از خبرنگاران می خواهم از هیچ کس جز خدا نترسند و همیشه به دنبال نوشتن واقعیت ها باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: