واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
حضور خانوادگی رییس یک فدراسیون در مسابقات جهانی

تکرار داستان خاویار و vip در یک فدراسیون ورزشی

سفر خانوادگی یکی از روسای فدراسیونهای ورزشی به مسابقات جهانی رده سنی پایه، حواشی زیادی را به دنبال داشته و صدای اعتراض ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی را بالا برده است.
تدبیر24: سفر خانوادگی یکی از روسای فدراسیون های ورزشی به مسابقات جهانی رده سنی پایه، حواشی زیادی را به دنبال داشته و صدای اعتراض ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی را بالا برده است.

به گزارش پیام نو برخی از کارکنان فدراسیون فدراسیون و پیشکسوتان این رشته ورزشی در اظهار نظرهایی غیر رسمی مدعی شده اند که رییس جوان فدراسیون در تمامی سفرهای برون مرزی خانواده خود را همراه داشته و تمامی هزینه ها به پای فدراسیون نوشته شده است! رییس جوان فدراسیون که اخیرا همراه با خانواده خود به مسابقات جهانی سفر کرده، پیش از این نیز در سفرهای کاری خود به اسپانیا، فرانسه، مالزی، قزاقستان، ازبکستان، چین و چند کشوردیگر خانواده خود را همراه داشته است. این در حالی است که آقای رییس مدام از وضعیت بغرنج مالی فدراسیون گلایه و شکایت دارد. نکته جالب توجه اینکه تمامی اقامت های رییس فدراسیون در اتاق های VIP صورت گرفته که هزینه های چند برابری را به فدراسیون تحمیل کرده است.

یکی از ورزشکاران ملی پوش این رشته ورزشی به پیام نو گفت:”متاسفانه آقایان فقط برای ما پول ندارند! وقتی از خود فدراسیون این خبر به بیرون درز پیدا می کند که رییس فدراسیون با خانواده به مسابقات جهانی سفر کرده، چطور می توانند منکر این قضیه شوند. البته این برای اولین بار نیست که این اتفاق می افتد و معمولا اکثر سفرهایی که این آقا بعد از حضور در فدراسیون داشته، خانوادگی انجام شده است.”

سفر خانوادگی و هزینه تراشی اینچنینی در این فدراسیون ورزشی ریشه و قدمت دیرینه ای دارد و یکی از روسای سابق آن نیز پرونده قطوری از هزینه ها از جمله سفرهای خانوادگی، اقامت در هتل های مجلل، رفت و آمد از گیت های اختصاصی فرودگاه، خوردن خاویار و موارد مشابه را برای فدراسیون به ارث گذاشته است! البته هزینه تراشی های اینچنینی در بسیاری از فدراسیون های ورزشی وجود داشته و البته همچنان وجود دارد که معمولا هم رسیدگی به آن نمی شود و خیلی زود به فراموشی سپرده می شود

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: