واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

تسهیلات بازسازی مناطق زلزله‌زده

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: در زلزله ارسباران بانک مسکن 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که بیش از 1200 میلیارد ریال برای بازسازی مناطق آسیب دیده شهری و روستایی اهر در زلزله پرداخت و هزینه شده است.
تدبیر24: محمد حسین جوادیان فرزانه، درهمایش دومین سالگرد زلزله ارسباران گفت: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی همیشه در کنار مردم بوده و هست و در حادثه زلزله ارسباران همکاران بانک مسکن فرصتی یافتند که در حد ایثار به مردم منطقه ارسباران خدمت کنند.

وی، با اشاره به اینکه بانک مسکن آذربایجان‌شرقی در زلزله اخیر برای 60 هزار پرونده وامی در خصوص زلزله تسهیلات پرداخت کرده، افزود: این تسهیلات توسط شعبات شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان و حتی شعبه تبریز انجام شده و که این اقدام در تاریخ بانک مسکن بی‌سابقه بود و نزدیک به 25 هزار واحد از این آمار فقط مختص به شهرستان اهر است.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه بانک مسکن در موضوع مسکن مهر نیز عملکرد خوبی از خود بجا گذاشت، گفت: در بحث مسکن مهر 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در کل کشور احداث شده که سال آینده جشن بهره‌برداری از کل واحدهای مسکن مهر کشور به غیر از واحدهایی که بنا به دلایلی نبود متقاضی و اجرای پروژه متوقف شده‌اند، برگزار خواهد شد.

وی نقش بانک مسکن در امر بازسازی مناطق زلزله زده کشور را بسیار پر رنگ و مهم دانست و افزود: بر اساس آمار، یک سوم واحدهای مسکونی در کل کشور به نوعی از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند و این امر نشانگر این است که بانک مسکن مردمی‌ترین بانک در کشور بشمار رفته و در خدمت مردم است.

جوادیان فرزانه افزود: بانک مسکن استان همچنین در شهرستان ورزقان احداث یک مدرسه را بطور کامل بر عهده گرفته که منابع مالی ساخت این مدرسه تخصیص داده شده و عملیات اجرایی آن با روند مطلوبی پیش می‌رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: