واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

نجات 2300 نفر توسط ناجیان غریق

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت‌: از سوم خرداد تاکنون بیش از 2300 نفر از هموطنان عزیز توسط ناجیان غریق نجات یافتند و متاسفانه در این مدت 43 نفر از هموطنان غرق شدند.
تدبیر24: احمد مظفری فعالیت در حوزه خبر ورزشی را مستلزم داشتن دانش و مهارت و تخصص دانست و گفت‌: ادبیات خبر ورزشی متفاوت است و خبرنگار ورزشی باید دارای مهارت حرفه ای و رسانه‌ای باشد.

وی تاکید کرد: تجزیه و تحلیل خبرهای ورزشی نیاز به اطلاعات فنی و تخصصی دارد، به همین دلیل فعالیت در حوزه ورزش تخصصی تر و سخت تر است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از خبرنگاران خواست تا اخلاق حرفه‌ای ورزشی را در اخبار و گزارش‌ها مورد توجه قرار دهند و با تفکر انتقادی و نقدهای سازنده و آگاهانه مسیر توسعه استان و ورزش را فراهم کنند.

مظفری همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به دلیل برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی برای دومین سال متوالی تقدیر و تشکر کرد و گفت‌: قدر و منزلت و شان خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه آنقدر بالاست که برگزاری این برنامه‌ها نمی‌تواند جبران تلاش و زحمات آنان را کند.

وی تاکید کرد: همانطور که استاندار محترم فرمودند مازندران نگین ورزش کشور است و پرچمداری کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی کره برای دیار ولایتمدار مازندران افتخار بزرگی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از خبرنگاران ورزشی مازندران به پاس تلاش برای اطلاع رسانی در حوزه ورزش تقدیر و تشکر کرد و افزود: یکی از ارکان توسعه استان خبرنگاران هستند و خبرنگاران می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کمک شایانی کنند.

مظفری از حضور امامعلی حبیبی به عنوان تاریخ ساز ورزش مازندران تقدیر و تصریح کرد: ظرفیت‌های ورزشی مازندران عظیم و گسترده است و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها در مسابقات جهانی و بین المللی بیشتر استفاده کنیم‌.

وی در پایان از ناجیان غریق که با حضور در طرح‌های دریا آرامش روحی را برای مسافران و مهمانان تابستانی فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: از آغاز اجرای طرح ساماندهی دریا از سوم خرداد تا کنون بیش از 2300 نفر از هموطنان عزیز توسط ناجیان غریق نجات یافتند و متاسفانه در این مدت 43 نفر از ‌هموطنان غرق شدند که فقط یکی از غرق شدگان در حریم اجرای طرح دریا بوده و بقیه افراد در زمان‌های نامناسب و خارج از طرح غرق شدند‌.

وی تاکید کرد :هر چند همین تعداد غریق زیاد است، ولی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش زیادی داشته و امیدواریم شاهد کاهش این خسارت‌ها باشیم.

منبع:استانداری مازندران‌
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: