واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

بهره برداری از 5 هزار کلاس درس

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: پنج هزار و 400 کلاس درس در قالب 950 طرح مهر امسال در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.
تدبیر24: مرتضی رییسی روز پنج شنبه در بازدید از واحد های آموزشی شهرستان اقلید در شمال استان فارس افزود: این طرح های مدرسه سازی با صرف هفت هزار میلیارد ریال به اتمام رسیده اند.

رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: 160 هزار دانش آموز در سراسر کشور در آغاز سال تحصیلی جدید از این کلاس های درس نوساز استفاده می کنند.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با یادآوری این که سیاست این وزارتخانه تکمیل طرح های ناتمام است، افزود: در مقطع کنونی، پنج هزار پروژه آموزشی نیمه کاره در کشور وجود دارد که در مجموع شامل 31 هزار کلاس درس و حدود شش میلیون متر مربع فضای آموزشی است.

وی ادامه داد: با وجود همه اقدامات انجام شده و همراهی مجلس شورای اسلامی، بخشی از فضاهای آموزشی کشور تخریبی و نیازمند مقاوم سازی است.

رییسی اظهار کرد: یک سوم دانش آموزان کشور در فضاهای تخریبی یا غیر استاندارد تحصیل می کنند که رقم قابل توجهی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکیدکرد: تمام تلاش این وزارتخانه جایگزینی مدارس استاندارد به جای فضاهای آموزشی تخریبی و مقاوم سازی کلاس های درس سراسر کشور است.

وی با بیان این که ارتقای ایمنی کلاس های درس برای دانش آموزان مهمترین اصل در نظام تعلیم و تربیت است، گفت: وزارت آموزش و پرورش با برنامه ریزی اصولی و تخصیص اعتبارات لازم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با تصویب قانون مقاوم سازی مدارس در سال 1385 اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، درصد دانش آموزانی که در فضاهای تخریبی و نیازمند مقاوم سازی مشغول تحصیل هستند از 67 درصد به 33 درصد کاهش یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی دولت، مجلس و خیرین مدرسه ساز بسیاری از مشکلات فضاهای آموزشی کشور برطرف شود.

شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: