واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

کارتون مورینیو جایگزین فوتبالیستها+عکس

ماجرای این انیمیشن در یک مدرسه فوتبال می گذرد که دسته ای از بچه ها می خواهند با مربیگری مورینیوی ۴۸ ساله در مسابقات موفق شوند . نام انیمیشن هم بر اساس لقب این مربی یعنی "آقای خاص ” انتخاب شده است

این مجموعه کارتونی ‘ Mourinho and the Special Ones‘ نام دارد و به کودکان می آموزد چگونه بازیکن فوتبال شوند و خصایل انسانی خود را پرورش دهند .

شرکت پرتغالی ‘ اسپورتس استارز مدیا’ که ساخت این مجموعه کارتونی را در دست دارد در صدد ورود به بازار سهام لندن در فوریه سال ۲۰۱۲ و افزایش سرمایه خود در حد یک میلیون و ۷۵۰ هزار پوند و افزایش سود سهام در حدود سه میلیون و ۷۵۰ هزار پوند است .

اکنون بازی «مورینیو و مردان خاص» (Mourinho and the Special Ones) در بازار موجود است ! مثل پوکیمون و کاپیتان سوباسا ، اکنون بازی مورینیو هم برای بچه‌های پرتغالی در این کشور پخش می‌شود . در ضمن بازارهای انگلستان و اروپا هم مد نظر هستند . پخش نسخه‌های رایانه‌ای و موبایل و سایر نسخه‌های این بازی از روز سی و یکم آگوست آغاز خواهد شد . خود مورینیو در این رابطه گفته است : «باور دارم که بازی مورینیو و مردان خاص به درستی می‌تواند آموزش و سرگرمی را با هم ترکیب کند . از این که بخشی از این پروژه هستم احساس غرور می‌کنم.»

باید منتظر نسخه‌های شبیه به این بازی این بار در مورد مربیانی مثل فرگوسن یا گواردیولا و سایر مربیان برگ جهان نیز باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: