واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

برند آلمانی و ایتالیایی در ظروف‌چینی!

رییس اتحادیه لوازم فلزی و ظروف آشپزخانه تهران خبر داد: حدود 80درصد واردات ظروف آشپزخانه با برندهای تقلبی بوده و به دروغ از عنوان ساخت آلمان و ایتالیا در آن‌ها استفاده می‌شود.
تدبیر24: محمدحسن کاظمی، رییس اتحادیه لوازم فلزی و ظروف آشپزخانه تهران اظهار کرد: درحال حاضر حدود 50 درصد لوازم آشپزخانه تولید داخل بوده و 50 درصد وارداتی بوده و بیشتر از کشور چین وارد می‌شود ولی بعضی از واردکنندگان برای فروش محصولات خود و سود بیشتر اقدام به جعل برندهای آن ها کرده و از ساخت آلمان یا ایتالیا در این ظروف استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1300واحد جواز دار و تقریبا به همین میزان واحد صنفی غیر مجاز در این صنف فعالیت می کنند گفت:در تلاشیم تا این واحدها را شناسایی کرده و اقدامات لازم برای قانونی کردن واحدهایی که شرایط لازم را دارند انجام دهیم.

رییس اتحادیه لوازم فلزی و ظروف آشپزخانه تهران در بخشی از سخنان خود با انتقاد از روال دریافت مالیات بر درآمد گفت: مالیات بر درآمد چند برابر سال های قبل شده و این در حالی است که به همان میزان درآمد صنوف افزایش نیافته است، این یکی از معضلاتی است که صنف ما با آن مواجه است که البته این موضوع در همه صنوف به عنوان چالشی مهم محسوب می‌شود.

کاظمی در عین حال بیان کرد: تولیدات داخلی از کیفیت بالاتری نسبت به کالاهای چینی برخوردار است و دولت نیز باید با حمایت از تولیدات داخلی، واردات بیش از نیاز را متوقف کند و از سویی زیربناهای لازم را برای صادرات فراهم کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: