واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

سوله ورزشی پارک بانوان استان زنجان در حال آماده‌سازی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: فرهنگسرا و سوله ورزشی پارک بانوان استان زنجان در حال آماده‌سازی است.
تدبیر24: آذر آوازه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به نقش مهم زنان در سلامت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: سلامت جامعه به سلامت خانواده وابسته است و سلامت خانواده نیز ارتباط نزدیکی به وجود یک مادر در همه ابعاد جسمی، روحی، روانی، اجتماعی و سلامت جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه زنان باید تلاش کنند جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند و آن را ارتقاء دهند، گفت: ائمه معصوم (ع) مایه افتخار مسلمانان هستند و در دین اسلام نیز الگوهای واقعی بسیاری وجود دارد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان، حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه (س) را یکی از الگوهای بزرگ دین اسلام دانست و اذعان داشت: زنان باید تلاش کنند تا با تفکر و مطالعه عمیق در زندگی این بزرگواران رمز موفقیت آنها را بدانند.

آوازه ادامه داد: حضرت معصومه(س) حتی پس از مرگ نیز منشا خیر و برکت هستند و بارگاه ایشان مرکزی برای حضور شیعیان و نشر معارف اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بانوان کشورمان می‌توانند پندارهای نادرست در مورد خود را تغییر دهند، افزود: ائمه فقط در ابعاد عبادی الگو نیستند بلکه در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی،‌ سیاسی می‌توانند الگوی همه مسلمانان قرار گیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان حیا و عفاف را دژ مستحکمی در برابر نفوذ شیطان دانست و خاطر نشان کرد: حیا و پاکدامنی زنان را برای فعالیت‌های اجتماعی و حضور بدون آسیب آنها آماده می‌کند.

وی به اقدامات انجام شده ویژه زنان استان زنجان اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی شهرک تولیدی کشاورزی بانوان با حمایت استاندار زنجان انجام شده است.

آوازه تصریح کرد: همچنین طرح متنوع مهر در راستای کاهش طلاق در جامعه برگزار شده است.

وی به امکانات پارک بانوان زنجان اشاره کرد و گفت: در فاز دوم این پارک فرهنگسرای بانوان و سوله ورزشی در حال آماده‌سازی است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: این فرهنگسرا 35 درصد و سوله ورزشی نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.همچنین پارک بانوان قیدار، ابهر، هیدج، خرم‌دره در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: