واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

تریلر، 2 سرنشین روآ را زیر گرفت

برخورد تریلر با یک دستگاه روآ در محور عجب‌شیر، مادر 30 ساله و دختر دو ساله‌اش را کشت.
تدبیر24: حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: این حادثه ساعت 8:20 صبح امروز 26 مرداد به سامانه اطلاع‌رسانی اورژانس 115 گزارش شد و طی آن آمبولانس اورژانس عجب‌شیر به محل اعزام شد.

وی گفت: تکنیسین‌های اعزامی مرگ مادر 30 ساله و کودک دو ساله را در محل تائید کردند و همسر این زن نیز با علائم حیاتی به بیمارستان امام‌خمینی عجب‌شیر منتقل شد.

وی از تجمع مردم در حوالی صحنه وقوع سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها به معضل بزرگی برای امدادرسانی یاد کرد و گفت: متاسفانه هنگام وقوع سوانح رانندگی تمامی خودروهای عبوری از آن مسیر و عابران پیاده برای تماشای صحنه تجمع می‌کنند.

وی ادامه‌داد: تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف همواره موجب افزایش شدت تلفات و به خطرافتادن جان خود تماشاگران می‌شود.

حسینقلی‌زاده از مردم خواست در زمان وقوع سوانح رانندگی فقط با اورژانس تماس گرفته و از ترافیک در محل حادثه خودداری کنند چرا که نجات جان مردم و صدمه‌دیدگان، از آرشیو فیلم‌های برخی افراد مهمتر است و ممکن است این مصدوم یکی از عزیزان خود آنها باشد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دادن آدرس اشتباه به اورژانس 115 هم معمولا زمان امدادرسانی را با تاخیر مواجه می‌کند، از عموم شهرواندان خواست در ارائه آدرس دقیق وقوع حادثه دقت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: