واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

صدور 16محصول دانش‌بنیان به 25کشور

رییس پارک فناوری پردیس گفت:در سال گذشته 16 محصول دانش بنیان از سوی شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس به 25 کشور جهان صادر شده است.
تدبیر24: «مهدی صفاری نیا» روز سه شنبه در دوازدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس افزود: اکنون 147 شرکت در این پارک عضو هستند که توانسته اند محصولات دانش بنیان خود را برای تامین نیاز داخل و صادرات ارایه دهند.

وی افزود: در سال گذشته 157 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید از سوی شرکت های دانش بنیان این پارک انجام شده است که در مجموع این سرمایه گذاری به 478 میلیارد تومان رسیده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته 21 طرح تجاری توسط پارک فناوری و دانشگاه انجام، 19 پتنت ارایه شد، 143 محصول جدید عرضه و 93 محصول ارتقا یافت.

صفاری نیا بیان داشت: در سال گذشته 11 فن بازار در استان های کشور از سوی پارک علم و فناوری پردیس راه اندازی شده است که از سوی این فن بازارها یک هزار و 670 داده استان های کشور در بانک های اطلاعاتی ثبت شده است، همچنین 6 تور ارزیابی و 60 خدمت تخصصی از سوی فن بازارها به استان های کشور ارایه شده است.

وی یادآور شد: برای کمک به بازاریابی محصولات شرکت های دانش بنیان فراخوانی ارایه شده است که در این راستا بیش از 50 کارگزار تخصصی ثبت نام کرده اند که اینها به عنوان کارگزاران بازاریاب شرکت های دانش بنیان فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: در یک ماه اخیر مرکز کسب و کار فناوری مورد بهره برداری قرار گرفته است، اکنون بسیاری از شرکت ها نه در مراکز رشد و نه در پارک فناوری عضو نیستند، بنابراین این مرکز برای ارایه خدمات به این شرکت ها راه اندازی شده است که اکنون از مجموع 300 پرونده ارایه شده 33 شرکت عضو شده اند.

وی یادآور شد: در یک ماه گذشته همچنین مرکز شتاب دهی نوآوری با کمک معاونت علمی در دانشگاه ها راه اندازی شده است.

صفاری نیا بیان کرد: در یک ماه اخیر سه برنامه در دانشگاه شریف، مشهد و زنجان از سوی پارک فناوری پردیس انجام شده است که در نظر داریم با انجام این برنامه ها تا سه سال آینده 100شرکت دانش بنیان نوپا را که می توانند در مسیر تجاری سازی حرکت کنند را شناسایی و تشکیل دهیم.

وی اظهار داشت: در سال گذشته هشت تکنولوژی در نمایشگاه جده از سوی پارک فناوری پردیس عرضه شد که همگی توانستند از حمایت های بانک توسعه اسلامی بهره مند شوند.

وی گفت: پارک فناوری پردیس در بدو تاسیس با این رویکرد که در آینده نزدیک بتواند به عنوان جلوه ای از کانون توسعه تکنولوژی پیشرفته قرار گیرد فعالیت خود را آغاز کرده است.

پنج محصول دانش بنیان امروز سه شنبه در حاشیه دوازدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور رونمایی شد.

همچنین در این اجلاس از دوازده شرکت برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: