واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

لاوروف: نگران اوضاع غزه هستیم

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با یک هیات فلسطینی نگرانی کشورش را از وضعیت نوار غزه اعلام کرد.
تدبیر24: لاوروف روز سه شنبه در دیدار با صائب عریقات رییس هیات مذاکره کننده فلسطینی در مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی، گفت: به شدت نگران اوضاع منطقه غزه و پیرامون آن هستیم.

وی با اشاره به گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خاطرنشان کرد: دو طرف در مورد وضعیت منطقه غزه و راه حل مسالمت آمیز برای حل این بحران گفتگو کردند.

لاوروف سپس به حمایت روسیه از ابتکار صلح پیشنهاد شده از طرف مصر برای برقراری صلح پایدار در نوار غزه اشاره کرد و اظهار داشت: روسیه تلاش های دیپلماتیک خود را برای موفقیت طرح صلح مصر متمرکز کرده است.

وی با اشاره به ادامه مذاکرات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجی گری مصر گفت: امیدواریم در این مذاکرات توافق حاصل و به صلح پایدار منجر شود.

رییس دستگاه دیپلماسی روسیه گفت: امیدوارم این هدف باعث راکد شدن وضعیت کنونی در مناقشه اسراییل و فلسطین نشود بلکه زمینه مساعدی را برای حل و فصل اختلافات میان دو طرف به وجود آورد.

وی با بیان این که روسیه ایده ای را برای حل مساله غزه اندیشیده است، خطاب به طرف فلسطینی اظهار داشت: برای تبادل نظر در مورد این ایده و اطلاع از نقطه نظرات شما آمادگی داریم.

نیروهای رژیم صهیونیستی در طول یک ماه منطقه غزه را مورد حمله وحشیانه قرار دادند که بر اثر آن بیش از دو هزار فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند شهید و حدود 10 هزار نفر هم مجروح شدند.

منبع: وزارت امور خارجه روسیه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: