واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

کاهش 10درصدی تلفات جاده‌ای

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 59 درصد تلفات جاده ای کشور در زمان وقوع تصادف رخ می دهد.
تدبیر24: داود کشاورزیانˈ روز چهارشنبه در بجنورد اظهار کرد: برای کاهش تلفات در تصادف رانندگی، تفاهمنامه همکاری با جمعیت هلال احمر برای استقرار امدادگران در جاده های کشور منعقد شده است.

وی اضافه کرد: براساس این تفاهمنامه امدادگران جمعیت هلال احمر می توانند از 560 راهدارخانه فعال در جاده های کشور استفاده کنند.

رییس سازمان حمل و نقل و راهداری ادامه داد: در سال جاری هدف گذاری برای سوانح رانندگی، کاهش 10 درصد تلفات در سطح جاده های کشور است.

کشاورزیان اظهار کرد: این برنامه در سال گذشته به طور کامل محقق نشد و موفق به کاهش شش درصدی تلفات شدیم که امسال به دنبال تحقق کامل این برنامه هستیم.

وی هوشمندسازی ایمنی جاده ها را مهم ترین برنامه سازمان حمل و نقل و راهداری کشور اعلام کرد.

به گفته وی، طبق تفاهمنامه بین وزارتخانه های راه و شهرسازی و ارتباطات و فن آوری اطلاعات در سال های گذشته، تمام مسیرهای کشور زیر چتر دیتا قرار دارند و برای نصب دوربین نظارت تصویری مشکلی وجود ندارد.

وی نگهداری از راه ها و ابنیه را مهم ترین وظیفه سازمان حمل و نقل و راهداری کل کشور دانست اظهار کرد: برای تحقق این امر و نگهداری 210 هزار کیلومتر از مسیرهای کشور به شش تا هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کشاورزیان بیان کرد: تامین این میزان اعتبار دشوار است اما سازمان حمل و نقل و راهداری در هر شرایطی خود را ملزم به نگهداری جاده ها می داند.

رییس سازمان حمل و نقل و راهداری درباره قرار گرفتن راهداری در فهرست شغل های سخت و زیان آور گفت: تاکنون این اقدام پیگیری نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: