واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، کل کشفیات انواع مواد مخدر طی یک هفته اخیر را چهار هزار و 255 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: یکهزار و 368کیلوگرم این مواد، تریاک بوده است.
تدبیر24: «علیرضا جزینی» افزود: یکهزار و 762 کیلوگرم از مواد مکشوفه، مرفین بوده که یکهزار و 753 کیلوگرم آن در اصفهان کشف شده و همچنین 46 کیلوگرم آن هروئین و 13 کیلوگرم آن شیشه بوده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت 36 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده اند، با اشاره به نحوه کشفیات، گفت: کشفیات به صورت کسب خبر از شهروندان، کنترل محورهای مواصلاتی، عملیات اطلاعاتی و ایجاد تورهای بازرسی بوده است. این کشفیات در سه استان از طریق اقدامات اطلاعاتی و در 10 استان دیگر بصورت عملیاتی بوده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد از برگزاری نشست توجیهی، تخصصی برای کارشناسان فرهنگی و پیشگیری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور در روزهای 29 و 30 مرداد ماه در شیراز خبر داد.

جزینی گفت: هدف برگزاری این نشست، بررسی شیوه اجرا، نظارت و کنترل مفاد تفاهمنامه های دستگاه های فرهنگی و پیشگیری، بررسی نحوه بهره گیری از سایر ظرفیت های استان در راستای امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها، بررسی موانع و مشکلات موجود حوزه پیشگیری در سطح استان ها است.

وی با اشاره به موضوع اعتیاد دانش آموزان و همکاری با وزارت آموزش و پرورش در این رابطه افزود: مقرر شده این وزارتخانه پیش نویس شیوه نامه غربالگری، ارجاع، درمان و پیگیری دانش آموزان معتاد را تهیه و به دبیرخانه ستاد ارسال کند و همچنین این پیش نویس جهت نظرخواهی به سازمانها و دستگاههای دیگر ارجاع داده شود.

وی به ابلاغ دستورالعمل نظارت، ارزیابی و نحوه برخورد با تخلفات مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب توسط وزیر کشور و دبیرکل ستاد به استانداران و روسای شوراهای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان های سراسر کشور در 22 مرداد ماه اشاره کرد و گفت: در عین حال جلسه ای با حضور دستگاه های ذیربط در بخش مقابله با عرضه و دارو و درمان اعتیاد به منظور بررسی مشکلات حوزه مدیریت داروهای اعتیاد کشور برگزار و تصمیمات خوبی به منظور ساماندهی وضعیت تولید، توزیع و مصرف دارو گرفته شد.

منبع:ستاد مبارزه با مواد مخدر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: