واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

میزبان جشنواره فیلمهای کودکان

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت:بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در قم برگزار می‌شود.
تدبیر24: حامد حجتی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان 12 تا 19 ساله است و از 11 تا 14 مهرماه امسال در شهرهای قم و اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره مذکور با هدف توسعه فعالیت فرهنگی هنری و برای بهره‌مندی اقشار علاقه‌مند به سینما به ویژه کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با این فضای فرهنگی و هنری و نیز حمایت از سینماهای استان، برگزار خواهد شد.

وی دلیل انتخاب قم را برگزاری موفق ˈسی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجرˈ در این استان عنوان کرد و گفت: اکران فیلم های بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی ˈتربیتˈ از برنامه های اصلی این جشنواره در قم است.

حجتی، برگزاری مسابقه فیلم نامه نویسی ˈپروانه هاˈ و طرح ایستگاه های ساخت فیلم کودکان و نوجوانان را از برنامه های جنبی این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: تیمی پنج تا هفت نفره از بزرگسالان و همچنین 15 تا 20 نفره از کودکان و نوجوانان، فیلم های این جشنواره در قم را بررسی خواهند کرد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین از برگزاری ویژه برنامه ای در حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: حوزه هنری استان قم برنامه هایی جنبی به منظور حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره اجرا خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: