واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

دستگیری جاعل مدارک مقامات قضایی

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی همدان گفت: جاعل مدارک مقامات قضایی که از آن برای آزادی و مرخصی زندانیان استفاده می کرد، دستگیر شد.
تدبیر24: سرهنگ ˈفرامرز به گذرˈ گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر این که شخصی با جعل مدارک مقامات قضایی و اداره ثبت احوال اقدام به آزادی و اخذ مرخصی برای زندانیان می کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات پلیسی و اطلاعاتی تخصصی در این خصوص انجام شد و با به کار گیری منابع اطلاعاتی جاعل حرفه ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم تعدادی اوراق مربوط به مقامات قضایی و ادارات مختلف کشف کرده و متهم را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

به گفته وی، در تحقیقات به عمل آمده متهم علاوه بر اعتراف به اعمال ارتکابی، انگیزه خود را گرفتن پول و منفعت مالی عنوان کرد.

سرهنگ به گذر همچنین از دستگیری هفت متهم در خصوص حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای همدان با یک مدرک جعلی خبر داد و گفت: این افراد که با بیل مکانیکی مشغول حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای همدان بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه بازرسی به عمل آمده از آنان یک فقره مجوز جعلی مربوط به شرکت ایرانسل کشف و نامبردگان به اتهام جعل و استفاده از سند جعلی برای حفاری غیر مجاز بازداشت شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: