واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

بی‌احتیاطی جان دو تهرانی را گرفت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو حادثه برخورد وسایط نقلیه در بامداد امروز خبر داد و گفت: بر اثر بی احتیاطی در این حوادث دو شهروند پایتخت جان خود را از دست دادند.
تدبیر24: سرهنگ عین الله جهانی روز دوشنبه افزود: دو حادثه برخورد موتورسیکلت با کامیون و خودروی سواری 405 با عابر پیاده دو نفر را به کام مرگ فرستاد.

وی اظهار کرد: ساعت 20 دقیقه امروز راکب موتورسیکلت در مسیر غرب به شرق خیابان فرجام در حرکت بود که با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد و متاسفانه این جوان حدود 21 ساله در دم فوت کرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان این که علت این تصادف نیاز به دقت و بررسی دقیق تری دارد، افزود: کارشناسان این مجموعه در حال بررسی علت قطعی این حادثه هستند.

جهانی همچنین از وقوع حادثه تصادف وسیله نقلیه با عابر پیاده در مسیر شرق به غرب بزرگراه تهران – کرج خبر داد و گفت: ساعت 2:30 دقیقه امروز یک دستگاه خودروی پژو 405 با بانوی حدود 45 ساله برخورد کرد که مرگ این عابر را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه دو خودروی پراید و ال 90 نیز با وسیله نقلیه پژوی 405 برخورد کردند، افزود: علت این حادثه 50 درصد عدم توجه به جلو از سوی راننده و 50 درصد عبور غیر مجاز ( عرض بزرگراه) عابر پیاده اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: