واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

برگزاری کنفرانس سلامت‌جنسی زوجها

پژوهشگاه ابن سینا کنفرانس علمی ˈسلامت جنسی زوج هاˈ را هشتم شهریور ماه جاری به مدت یک روز برگزار می کند.
تدبیر24: در این کنفرانس سلامت خانواده و سلامت جنسی زوج ها از جنبه های مختلف همچون اهمیت مهارت های ارتباطی در روابط زناشویی و پیشگیری از مشکلات جنسی، عوامل مؤثر در بروز مشکلات و اختلالات جنسی زوج ها، بررسی اجمالی نقش مصرف مواد در اختلالات جنسی و نقش مشاوره مبتنی بر راه حل در برخورد با مشکلات زناشویی و جنسی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دکتر سیدعلی آذین متخصص پزشکی اجتماعی و دبیر علمی این برنامه با تاکید بر اهمیت عملکرد جنسی مناسب برای داشتن روابط زناشویی و خانوادگی پایدار معتقد است که اختلالات جنسی می تواند تاثیرات منفی زیادی بر روابط زوجین در خانواده داشته باشد و آنها را تا مرز جدایی و طلاق بکشاند و یا آنها مجبور سازد اختلالات جنسی خود را پنهان کنند.

دبیر علمی این برنامه با تأکید بر این موضوع که بروز مشکلات فراوان یا اختلالات مربوط به سلامت جنسی در بسیاری از موارد به دلیل عدم برخورداری از اطلاعات کافی و صحیح است، افزود: پژوهش ها نشان داده است که گرایش به مصرف مواد مخدر در برخی موارد مرتبط با مشکلات جنسی بوده است.

آذین ادامه داد: در مقابل وابستگی به مواد روان گردان نیز سبب بروز برخی اختلالات جنسی می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این کنفرانس ارتقای دانش و توانمندی کارشناسان حوزه سلامت و خانواده در ارزیابی سلامت جنسی زوج ها و کمک به آنها است.

آذین گفت: گروه های هدف این کنفرانس که در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا برگزار می شود، متخصصان زنان و زایمان، پزشکی اجتماعی، روانپزشکی، روانشناسی، مامایی، مشاوره، سلامت روان و پزشکان عمومی هستند و شرکت در این کنفرانس 6 امتیاز آموزش مداوم پزشکی دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: