واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

4جوان در سواحل گیلان غرق شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در سه روز گذشته، چهار جوان به دلیل ناآشنایی با فن شنا در سواحل استان غرق شده اند.
تدبیر24: سرهنگ ˈمحمدرضا جعفری خیرخواهˈ عصر دوشنبه افزود: در سه روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن چهار جوان در شهرستان های بندرانزلی، لنگرود و ساحل زیباکنار رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های ماموران پاسگاه انتظامی زیباکنار، مشخص شد، یک جوان 38 ساله ساکن استان تهران که برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده خود به ساحل رودخانه اوشمک رفته بود، به دلیل شنا در رودخانه و ناآشنایی به این فن، غرق شده است.

سرهنگ جعفری خیرخواه به حادثه غرق شدن دو جوان در شهرستان بندرانزلی و یک جوان در لنگرود نیز اشاره و اضافه کرد: سه جوان 22، 33 و 16 ساله اهل و ساکن شهرستان های لنگرود، رشت و انزلی دیگر قربانیان بودند که به دلیل شنا در خارج از طرح های سالمسازی دریا غرق شده اند.

وی با بیان اینکه هر ساله عده ای از مسافران و شهروندان در اثر بی احتیاطی جان خود را در دریا از دست می دهند، گفت: بیشتر غرق شدگی ها به دلیل بی توجه به اخطارهای پلیس و شنا در مناطق ممنوعه و خارج از طرح های سالم سازی دریا اتفاق می افتد.

سرهنگ جعفری خیرخواه ادامه داد: حضور ناجیان غریق در طرح های سالم سازی دریا در صورت بروز حادثه، کمک رسانی و امدادهای احیایی را سریع تر می کند از این رو، مسافران و شهروندان باید در این مناطق شنا کنند.

استان گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب، 300 کیلومتر نوار ساحلی دارد.

32 شناگاه و طرح سالم سازی دریا نیز به صورت مجزا برای آقایان و بانوان در سواحل استان گیلان فعال است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: