واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۳۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

کی روش 99 درصد می ماند

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت امضای قرارداد با کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: قرارداد فردا یا پس فردا امضا می شود و کی روش احتمال 99 درصد در ایران می ماند.
تدبیر24: علی کفاشیان در گفت وگوی تلفنی با یکی از برنامه ورزشی سیما اظهار داشت: قرارداد از نظر مبلغ و نوع شکل، نهایی شده اما در راستای نگارش قرارداد اختلافاتی بود که برطرف شد.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: یکی از مشکلات موضوع فسخ قرارداد از سوی یکی از طرفین بود که در خصوص این موضوع نیز به تفاهم رسیدیم.

کفاشیان گفت: حدود یک ساعت پیش قرارداد نهایی و آماده شد و توسط یکی از کارشناسان حقوق بین الملل در خارج از فدراسیون نیز بازنگری شده و فردا یا پس فردا امضا می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسایل امکان فسخ قرارداد بعد از جام ملت ها بود که در نهایت قرار شد در هر مرحله ای به جزء بعد از جام ملت های آسیا که قرارداد را فسخ کنیم باید مبلغ یکسال را به عنوان خسارت بپردازیم.

به گفته کفاشیان در صورتی که فدراسیون فوتبال بعد از جام ملت ها قرارداد کی روش را فسخ کند، مبلغ کمتری به عنوان غرامت پرداخت خواهد کرد.

رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: در قرارداد قبلی این مساله لحاظ نشده بود و در هر مرحله ای قرارداد را فسخ می کردیم باید مبلغ چهار سال را به عنوان غرامت می دادیم.

وی در خصوص اظهارات اخیر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر کی روش باید تابع قوانین فدراسیون باشد و اگر کفاشیان اشتباه کند برکنار می شود و اینکه آیا این اظهارات دخالت در امورات فدراسیون نیست، گفت: دکتر گودرزی یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است و وی درست گفته. زیرا مجمع هر زمانی که بخواهد می تواند نسبت به استضیاح و عزل رییس فدراسیون جلسه تشکیل دهد؛ بنابراین اظهارات وی دخالت در امور فدراسیون محسوب نمی شود.

به گفته کفاشیان، طبق ماده 33 اساسنامه فدراسیون تمامی اعضای هیات رییسه فدراسیون باید از سوی مجمع انتخاب یا برکنار شوند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور می تواند نظر بدهد و آنها نیز به اندازه ما دلسوز و نگران ورزش کشور هستند و باید مسایل را با آنها هماهنگ کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: