واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

تعویق کنفرانس نفتی ایران در لندن

مهدی حسینی رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی ایران اعلام کرد که برگزاری کنفرانس قراردادهای نفتی ایران در لندن برای تسهیل حضور تمامی شرکت های خارجی در آن، به اواخر فوریه موکول شد.
تدبیر24: حسینی گفت: ˈما می خواهیم به همه شرکت ها فرصت حضور در کنفرانس را بدهیم و می دانیم که قبل از 24 نوامبر (سوم آذر) سختی هایی در این زمینه وجود خواهد داشت.ˈ

این کنفرانس که در نظر دارد حقوق توسعه میادین نفتی را برای شرکت های بین المللی تبیین و مدل نهایی قراردادهای نفتی را رونمایی کند، قرار بود سوم نوامبر برگزار شود، اما با تصمیم جمهوری اسلامی ایران به اواخر فوریه 2015 موکول شد.

حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد ایران بتواند تا قبل از این تاریخ، به توافق فراگیر هسته ای با کشورهای گروه 1+5 دست یابد.

ایران و گروه 1+5 براساس توافق حاصل شده در دور ششم مذاکرات تصمیم گرفتند که مدت زمان مذاکرات برای دستیابی به توافق هسته ای جامع و فراگیر و همچنین اعتبار شش ماهه توافق هسته ای موقت ژنو را چهار ماه تمدید کنند و سوم آذر را به عنوان موعد آن تعیین کردند.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که توافق هسته ای جامع مستلزم رفع تحریم های غرب است.

حسینی با بیان این که شرکت های آمریکایی بابت تحریم های ضدایرانی بیش از دیگران با مشکلات قانونی مواجه هستند، افزود که هدف از تعویق برگزاری کنفرانس، فراهم کردن امکان مشارکت برای تمامی شرکت هاست.

حسینی با بیان این که ایران در نظر دارد 20 پروژه جدید را ارائه کند، افزود: ˈمدت قراردادهای جدید ایران طولانی تر از قراردادهای قبلی خواهد بود که مبتنی بر سیستم بای بک هستند.ˈ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: